vineri, 19 martie 2010

breaking down a little

Nervi. Asa pot descrie ultimele 10 minute. Ca e vorba despre sis care ma duce la extreme sau oameni falsi pe care ii "citesc" sau vorbesc. A fost bine...pana nu a mai fost. Am avut cateva clipe de liniste urmate de absuridati. As vrea sa imi pot forma mai bine standardele, sa le pot amesteca si apoi separa. Sa-i spun domnisoarei mironosite sa isi revina rapid si sa nu mai victimizeze ca deja it's old fashion and vintage is not knowledge. As vrea sa o pot invata pe sis ca nu e frumos sa umbli cu lucrurile altcuiva odata pentru totdeauna. Si as mai vrea sa ma calmez. It's not good, it's not cute.

*
Ziua a fost calda si a fost cumva minunata. Probabil ca nu am mai simtit de mult fiori unei zile ca cea de azi. Sunt obosita dar a meritat si inca merita. Nu am facut nimic extraordinar dar dicutiile tampite cu mR si ginul tonic cu E. au fost ciresele zilei. Am fost inspirata si am zambit mult. Nu-i asa ca te simti altfel si crezi ca totul e mai usor cand e ca azi? ...revin...

5 comentarii:

Marusia spunea...

yep..asa e. :*

p.s. daca e vb de aceeasi mironosita subscriu:D

Anonim spunea...

Care este tema acestei postari? (imi pare rau, nu inteleg mai nimic)

Idei.Fapte.Efecte. spunea...

:)..ca wrap up: despre un moment in care nervii s-au amestecat cu ipocrizia unei domnisoare iar partea 2 despre cat de faina a fost ziua exceptand acel moment:)...

Anonim spunea...

Multumesc pentru raspuns. Mai mult conteaza nervii unei domnisoare decat toata ziua.

Idei.Fapte.Efecte. spunea...

:)).. nervii erau a mei deci conteaza..:))... sa ai o zi buna...

Popular Posts

Followers

Recent Posts