duminică, 14 martie 2010

scarTurday



Vreau sa uit pentru cateva clipe. Sa inchid ochii, sa ma inchid in lumea mea... Ma simt goala, prea sensibila si prea pregatita pentru "ceva". O noapte ca oricare alta. O noapte in care iar am retrait o lectie urata. E acelasi sentiment pe care il are si mR dar provocat de alte lucruri, de alte locuri, de alte persoane. Nu pot, pentru noaptea asta, sa trec zambind peste frigul de afara si de aici, muzica trista care distra zeci de oameni mai putin pe mine, cola rasuflata care era bauta de parca ineca ganduri dezamagite, tigara fumata de parca stingea un sentiment. Ar trebui sa fiu multumita, am tot ce imi trebuie. Ar trebui sa dorm, nu am griji pentru maine. Dar "conditionalul optativ" e mereu ...optional si instabil. Nu sunt in apele mele deloc...


E aproape 4, iar filmul se deruleaza din nou in mintea mea, pe ecran.


Desi cantecul e sexy, e trist in amintirile mele...



0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts