miercuri, 3 martie 2010

unfolding the days



Iar voi intarzia. Damn! Trecand peste, nu am vrut sa las dimineata asta sa se duca fara a spune ceva. Ieri a fost dragutz: soare, agitatie si ganduri frumoase. Dar totusi a existat un moment pe care nu l-am suportat deloc. Nu sunt genul care uraste oameni, cei mai naspa reusind sa imi fie totul indiferenti. Dar exista o anumita persoana cand numai ca ii aud numele si deja ma trec fiori. E trist. Mai multe nu are rost: e o persoana perversa, nesimtita si rautacioasa. Iar simplu fapt ca lumea se incapataneaza sa imi povesteasca de acel om stiind ca nu vreau e tampit. But smile and wave! 8->

*

E deja a2a zi si iar am intarziat. Amuzant. Intre Grey's Anatomy si cafeaua de dimineata, sunt ganduri. Citeam niste bloguri aseara si ma intrebam de ce nu pot reusi si eu sa scriu despre ziua de ieri de parca mi-as povesti mie? Nu am inca nonsalanta necesara si nici deschiderea aparent.
Ehhh..vbeam aseara cu M. despre ce vrea ea; e greu nici eu nu stiu ce vreau. Cred ca in loc sa ii fac un loc clar in toata ceata mai mult am innebunit-o. Cand e vorba de sentimente gen iubire, toti innebunim intr-un fel sau altul. De fapt cat traim, innebunim cate un pic in fiecare zi...

*

S-a mai dus o zi. Totusi, azi am fost prin A. si m-au cuprins amintirile cand ma uitam si ma gandeam ce am trait eu un an de zile. Apoi ochi mi-au cazut pe acea pers careia i-am fost aproape si mi-am zambit. Am revenit apoi la realitate (inca sper ca nu esti doar un motiv). Agitatia, muzica, miile de cuvinte, emotii...imi lipsesc...Imi lipseste cu totul dar nu mai are loc in viata mea, in prioritatile mele. Trist. Din nou GA si din nou o cafea. Nu stiu daca i want out or not. :)). Nu stiu de ce jonglez in stilul asta si renunt la bucatele mici pentru aparente. Pana aflu raspunsul o sa imi iasa mai multe fire de par alb si o sa mai stric vreo cateva relatii. fun fun. Sunt atipica si dramatica.:D. Dar sunt si mereu gata de a merge pana la capat.

*

E o zi de 4 si e "baba" mea, omg e asa urat afara...=))...macar bine ca is optimista si imi plac florile.


Melodia zilei...de fapt clipuletul zilei..Thank you the annoying orange! :))


Va urma...


0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts