joi, 18 martie 2010

, , ,

Colouring my world...

Hola... Pe zi ce trece ma conving ca sunt din ce in ce mai schimbatoare. Cred ca din simplu motiv ca ma plictisesc ft rapid si trebuie sa fiu altfel, sa gandesc altceva sau sa fac alte lucruri. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc acum ci despre fericire, despre entuziasm si culorile care ne influenteaza.

I have a thing for black. Asta e un lucru pe care toata lumea din jurul meu il stie. Si pentru ca i have this thing m-am apucat sa citesc ce inseamna si sincer nu prea mi-a placut. Nu sunt nici introvertita, nici deprimata sau deprimanta (sper:))). Si cum ii e normal internetului, pe alta pagina imi spunea ca sunt independenta, echilibrata si puternica. Cuvinte spuse la hoha... Negru makes me happy..:D.. poate fi sexy si cuminte, e neutru, e o nuanta stabila. Si cu negru nu dai gres never ever...

I have a new thing for purple. Pentru ca imi inspira copilarii, baloane si bomboane. E o prelungire ascunsa a copilariei pentru mine. Desi pe n siteuri iti zice ba ca tinzi spre spiritualitate, ba ca e culoare regala, ba ca e a femilor usoare, again iar vorbesc la hoha.. Mov e cum vrea fiecare. De exemplu pe mine verdele si galbenul ma deprima...in materie de haine...

Cred totusi ca pereti intr-o anumita culoare te pot influenta daca stai si te uiti la ei minute in sir...:D

*

Despre asocierea intre culori fericire cred ca are ceva istorie dar in prezent cred ca e mai importanta asocierea personala a fiecaruia. Nu cred ca mai exista culori preferate cand nu stiu ce designer iti zice ca in sezonul urmator se poarta Verde in dungi... Prea usor influentabili sau poate asa mi se pare mie... Unele magazine arata de parca a aruncat cineva 20 de galeti cu vopsele colorate pe haine. Sau asta se poarta? Cum ziceam imi plac culorile dar moderat. O esarfa albastra, o brosa roza sau cercei galbeni pot sa iti schimbe mood-ul dar cand te imbraci complet in roz sau verde, de ce o faci? Chiar sunt curioasa... Cam atat pentru acum...:D..

Si acum...cred ca cel mai colorat videoclip i've ever seen...



A nice day honeyz...

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts