marți, 9 martie 2010

8M


Sincer, sunt mai bucuroasa ca s-a rezolvat problema cu internetul decat faptul ca merge pur si simplu. M-am gandit foarte mult azi noapte la ce a fost ziua de ieri. A avut un aer perfect! A incercat sa fie perfecta! And it was lovely. Paharul de sampanie ciocnit cu mama pentru "Zile mai bune" a fost inceputul unei dupa-amiezi faine. Nici nu stiu cand timpul a trecut asa rapid, dar stiu sigur ca mi-au ramas in cap numai rasetele, lemon Cuba libre si "cearta cu Cristinutsa". :D. And it was even lovely!!!


*
Despre Cristinutsa nu am scris niciodata si nici nu cred ca vreodata am avut nevoia sa fac asta. Cred ca de fapt e prima oara cand ii zic ca tin mult la ea! Si desi nu am avut cele mai bune cuvinte pentru ea anul trecut si ma omoara cateodata cu rabdarea si toleranta ei cred ca e cea mai "pasnica" fiinta. E genu' "mamei care te protejeaza mult prea mult dar in ac timp iti e si prietena". Aseara, am realizat ca e calda si tari amuzanta. De asta imi cer scuze pentru tot and i know i wasn't the best example of friendship but now..:*:*:*..


*
Revenind la 8 Martie, as vrea sa ii multumesc Mamei Mele (desi nu va citi vreodata blogu)... ii multumesc pentru tot! Intre mine si mama exista o relatie de complicitate, de putere, de afectiune. Niciodata nu m-a sprijinit in ceea ce am facut dar mereu crede ca pot si isi doreste sa fiu si mai puternica. E o "super-mama" (:P) pentru ca trecutul o demonstreaza, rabdarea si curajul de a infrunta viata cand altii ii spuneau sa o ia de capat. E femeie asa cum si eu mi-as dori sa fiu candva. E plina de cicatrici lasate de copilaria trista, de moartea parintilor ei si de toate lucrurile naspa care i-au fost facute pe nedrept. Cred ca viata incepe sa o recompenseze de abia acum. Pentru toate astea si pentru faptul ca m-a educat minunat cu niste valori ft puternice vreau sa nu uite ca she is my one, the one, the only one! I do love you Mom!


*

Gata e 9, "e" 44 de pahare ...enjoy the drinking!!!!... guyz...



0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts