luni, 22 martie 2010

frumos, frumos dar se putea mai bine =)

Mi-e somn..sunt obosita dar a fost o zi care merita amintita. De fapt 2 parti minunate completate perfect asa ca la Fadwa...Duminica asta a inceput prea devreme pentru gusturile mele dar a mers pentru prima oara alarma la telefon cu mine:-?. Iei...Cum spuneam sunt 2 parti: alb si negru [so cliche:))]...so here we go...

*

Alb...

2 masini, 8 persoane, 2 sefi de tribi, 4 fete prea fericite ca in sfarsit li se sarbatoarea 8M [=)], o singura patura, 3 scaune si o masuta. Cam asa s-ar rezuma. De fapt, in spate e o intreaga istorie. Nimic special ai zice ca doar a fost un gratar, primul pe anul asta ce-i drept. Dar a fost mult prea fain. De ce? Pentru ca Soarele ne-a demonstrat ca poate fi sfidator si sa ne duca cu gandul la mare, nisipul cald si valurile timide. Ei pamantu trage...asa ne-am consolat...si cu remi si cu reviste si cu discutii aiurite si cu poze care trebuiesc neaparat puse intr-un folder parolat :)). Sefii de trib impreuna cu ceilalti 2 Helperi au pregatit totul asa cum stiau ei mai bine dar tot nu au multumit-o pe mR (nu tu scobitori, oje si cartofi decojiti =)) )dar a iesit bine. E foarte amuzant sa ii observe la "munca", se prea poate ca barbatul ala cu simturi animalice (in sensul bun) nu s-a pierdut. Noi am incercat sa ii incurajam, sa ii sustinem moral pentru ca pana la urma asta conteaza: sprijinul moral (iote scuza pantru faptul ca am vegetat ca babutele pe prispa jucand remi..mR avea un smiley face...ci dragutz). Felicitari guyz si fetelor ne-am putea obisnui cu astfel de viata :D..si acum pocniti din degetele..:*

*

Negru...

Aici urmeaza partea mai putin draguta dar ceva mai scurta si nici nu stiu cum sa incep. E o adevarata isterie a modei mai nou si se reinventeaza incontinuu pitziponceala...Nu sunt nici invidioasa si nici nu prea imi pasa dar azi m-a deranjat mai mult ca deobicei pentru ca urasc tot procesul prin care treci ca sa ajungi la sfarsit al naibii de superficial...cam atat ca nu are rost...

*

Ca o concluzie, great end of an interesting week. Sper ca saptamana sa fie minunata si optimista...




...All that I know,
...There's nothing here to run from,
...And there, everybody here's got somebody to lean on.

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts