vineri, 26 martie 2010

b-b-b-b-before

E trecut de ora 2 si inca nu mi-am gasit visele...de fapt nici nu mai am cand sau cum. Ma uit la bagaj si de abia astept sa ies pe usa...sa las in urma Galatiul pentru un weekend. Ehe, asteptarile nu sunt mari dar imi doresc sa ma bucur de momente...Mai mult ca sigur o sa fiu obosita dar ce conteaza? Ca orice om de altfel ador sa calatoresc, nu conteaza unde, ci doar drumul...imi plac trenurile [chiar daca deraiezi], ca si apa ma linistesc dar imi dau o stare de euforie :D...

*

Tot citesc horoscopul de pe feisbuc si desi nu cred in horoscoape si alte nebunii, parca feisbucul mi-o nimereste in fiecare zi, e coincidenta dar e ft tare...:D
Horoscopul de azi...
"Your ability to see through people is strong now and while you may not want to call every last person in the world on their lies or self-deception, it does help you navigate the complex social territory."
..si maine:
"Go back to the beginning if you want inspiration to keep going. Reflect deeply."

Pe cel de azi l-o nimerit sa vedem maine. Cam atat, ca nu mai vad literele cum trebuie...

*

Va doresc un weekend fain...

*
I feel like dancin ...new song...

Asculta mai multe audio Diverse

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts