duminică, 9 mai 2010

Another end week

Urasc serile cu ploaie si zilele cu ploaie. De fapt urasc "griul" si golurile provocate de aceasta vreme. E trist. Si nu vreau sa fie trist. Nu acum. Imi placea ploaia in trecut, privirile printre stropi, inghetata, cuvintele spuse aleatoriu si pline de sens. Dar totul a incetat cu ultimul mesaj de adio. Vreau sa fie Iulie tot timpul, sa fie soare si sa ma trezesc zambind. Nu cer mult =). Linistea ma omoara, imi omoara cheful, gandurile cele mai rele revin si totul se transforma intr-un film "tagico-maniaco-amuzant-depresiv". Ziua de Sambata s-a dus rapid, fara sa simt acel sentiment pe care il planuisem. Tot pe o vreme ca azi, stabilitatea si siguranta s-au pierdut printre razele sterse. Nu mai gasesc nimic amuzant zilele astea. Nici nu caut. Cred ca astept ca totul sa se rezolve de la sine. Da, asta fac...

*
Ne abtinem mult. Ne cenzuram si mai mult. Tristetea, furia, frustrarile le pastram, incercam sa fim mai buni. Dar eu vreau sa fiu in regula cu mine. Degeaba, ma lovesc de fraze iritante de parca ar trebui sa fiu mai mult decat "chill out". Cand exista emotii faci totul ca sa fie bine. Sau nu? Vreau alb sau negru, nu gri, nu verde, nu albastru. Clar! Ne jucam, te joci de fapt [cred ca a devenit un lait-motiv al blogului :))] Joi, avem un sentiment genial, s-a dus. Nassspa. Cum il readuc eu inapoi? Ca acum nu mai e 1-0 pentru mine, e 0-10000000000 pentru altcineva. Nassssssssspppaaa. Imi revin eu de maine. >:). Am timp, am energie...dar se duce cea din urma...Cand tu nu arati nimic, ce naiba sa fac eu? Sa ma joc de a baba-oarba intr-o decizie care nu imi apartine? Genial=)..not...Dar "the future is bright"..:D ...O sa incerc sa aplic si eu urmatorul citat de maine, poate poate..;;)


Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option"



*
O saptamana cat mai faina…si melodia serii…


2 comentarii:

Marusia spunea...

ce-mi place citatul :x puuup!

Idei.Fapte.Efecte. spunea...

si mie..si e atat de adevarat...

Popular Posts

Followers

Recent Posts