luni, 15 martie 2010

1 is for 5



E luni, e ziua pe care o urasc cel mai mult dar azi e o exceptie. Azi imi place, e soare si e cald. Azi mi-am promis (pentru ultima oara, sper!) sa schimb un mic lucru. Si deja am schimbat! Congrats to me! Simt o permanenta nevoie de a schimba, imi traiesc viata incercand sa schimb mereu ceva. Si o fac mereu pentru ca vreau sa ma reinventez, pentru ca vreau mai mult, pentru ca urasc cand ma plafonez. Si asta am facut pana acum! Comoditatea si-a aratat mereu fata urata. Dar nu azi, nu acum. E 15...am asteptat ziua asta inca de la inceputul anului. Pentru ca avea o semnificatie dar semnificatia a trecut de mult. Si totusi ramane o zi speciala! Mereu am avut ceva cu 15; ca era 15 Ianuarie (cand am luat primul 10 la fizica :)) ), ca era 15 Februarie (cand mi-am vazut prima sesiune luata integral) si tot asa..E 15 Martie si am schimbat un lucru care pana acum nu reusisem.. Deci 15 e o cifra buna pentru mine. Imi ramane acum sa imi termin lista de cumparat si schimbat pentru viitorul apropiat si trecerea la actiune. Sper sa reusesc sa fiu mai chibzuita in ceea ce priveste bani si sa ma las de "impacat si capra si varza". E mult efort depus!

Ieri am terminat Grey's Anatomy pentru a 3a oara si simt ca nu a fost destul. E serialul meu de suflet (stiu ca sunt greseli de medicina si ca o da in telenovela pe a locuri) si el m-a ajutat sa trec peste a12a, peste sesiuni si sa fiu mai optimista sau realista in anumite cazuri. Ciudat, nu? Nu e un mod de viata dar e o sursa benefica de inspiratie. Acum cred ca o sa incep cu Alias :)). Am o manie in ceea ce priveste seriile de seriale. @-).

Trecand peste toate, am o intrebare: ce ati schimba la voi? Sincer! Eu una primul lucru ar fi comoditatea si apoi trec la lucrurile ce tin de partea fizica (not superficial!).

Have a nice day!

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts