marți, 30 martie 2010

tzerials

Inca sunt pe jumate adormita. Dupa un vis pe care am avut nevoia sa il inchei si jucand rolul de arbitru in altul, am realizat ca iar am exagerat cu somnul. Las' ca trece! Azi a fost o zi faina din toate punctele: soare a fost, muzica a fost, curat s-a facut, zambete au fost...zi faina, cum spuneam. Realizasesi mai de mult ca is un pic obsedatzica cand vine vorba de seriale si tot ce prind consum...Asa ca mi-am zis ca o sa imi fac o listuta cu vazute si in curs...sa vedem ce iese..

Vazute, la zi:

* Joey
* Scrubs
* 2 and a Half men
* Grey's Anatomy (de 3 ori mai putin ultimul episod)
* How i met you mother
* Supernatural
* Gossip Girl
* Prison break
* Criminal Minds
* Nikita, la femme fatale
* Alias (de 2 ori)
* Lie to me
* The mentalist (la sezonul 2)
* House M.d.
* Jordan

Cam atat pentru acum

De vazut:

* Seinfield
* CSI
* The Bing Bang Theory :))

So this how it ends the day. Nu inainte de imi face o alta promisiune, pentru ca vad ca mai am mici escapade :)).

O seara faina...

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts