duminică, 21 martie 2010

scarTurday II

Genial. Asa ma simt! De parca toate grijile au disparut si lumea h. pe care mi-o creasem a fost descoperita asa cum imi dorisem. Seara a inceput ca o alta zi de hang out outside...dar de data asta altfel pentru mine. Nu au rost detaliile dar sincer finalul a fost bine...ma simt bine...am invatat ca cel mai important lucru e sa fii fair-play, chiar daca e intr-o relatie, la un job sau intr-o pozitie asumata. Nu conteaza ca e o echipa intreaga sau esti singur, atat cat este comisa o greseala cel mai omenesc lucru e sa o admiti si nu sa sustii contrariul si apoi dupa in intimitate sa se intample acel prim scenariu. Se prea poate sa avem in cap simtul loialitati dar pana unde merge acesta, care ii sunt limitele si care e finalul? Imi ocupa un sertaras acest gand si seriously cred cu vehementa ca lumea e inlocuita de persoane egoiste care se ocupa doar de satisfacerea lor in cele mai ciudate moduri. Avem nevoie de persoane in jurul nostru, asta aud mereu dar avem nevoie tot pentru noi. Ma rog, revenind la seara asta cred ca ar tb sa ma duc mai des la MC macar asa de fun pentru ca cele mai multe specimene pe acolo apar iar cei mai faini pantofi sunt purtati aiurea de o aiurita...Sunt anapoda acum pentru ca emotiile negative se plimba, se intorc impotriva mea, ma tachineaza si ma ametesc...Am nopti bune dar asta e una din aia "psihadelica", nici nu stii cum se ajunge ...Iti zic, e obositor sa traiesti asa... iar eu sunt prea comoda...

*

Vorbeam cu sis azi si am ajuns la concluzia ca nu mai chef sa lupt pentru relatii de orice fel, nici sa ma complic in explicatii, compromisuri si nici sa mai cresc copii tarzii...

*

She's so cute asking if she was oki tonight:*..

*

Dj play my "now" fav song (it was and it will always be f*ckin amazing:X)...

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts