miercuri, 6 ianuarie 2016

Drag si iar drag!

Mi-a trebuit o luna ca sa scriu un post cu drag. Poate ca nici acum nu e momentul dar am o doza mare de endorfine asa ca le las pe ele sa isi faca de cap. Poate gasesc si dopamina, am cerut un kilogram nu l-am primit inca...daca il primesc promit sa folosesc cu ratia.

Dar nu vorbim de reactii chimice, substante si hormoni. No way Hose! Vorbim despre "drag" si despre cel bun si despre cel cu un "nu" in fata. Probabil ca pana in acest moment, toata lumea s-a decis asupra anului ce a trecut, cum a trecut si ce a lasat. Si mai probabil exista milioane de "New Year Resolution". Sau poate au devenit doar sute. Am renuntat la ele, acum am doar "aspiratii" -ceva ce mi-ar placea sa fac dar sunt constienta de munca din spate. Annnnnyyywaayyy, am vrut sa imi scriu "review-ul" dar cum? Sa ii pun un 'status' general- parca nu ma lasa inima, sa scriu tot ce am facut - nu as fi obiectiva, sa pun un colaj cu mulllttee cuvinte - wtf?, sa pun poze - cred ca pun suficiente iar mai mult ar fi prea personal - o sa pun pe un perete de 3m testimonialul nostru in imagini. 

Asa ca, orice imi trecea prin cap era inutil.. Darrrr eu am asa o chestie cu "drag" ul asta...pentru ca e un cuvant simplu, il asociez cu masculinul - don't know why-si pentru ca inseamna afectiune si taie din orice duritate fara a fi.. babylike. 

Nu caut inspiratie pentru altii, nici macar pentru mine.. e un post pe care sa il recitesc cu drag in Ianuarie 2017 si sa imi zic "Oh well, it was a damn fne ride" :D

Pana atunci, 2015 mi-a fost neutru de drag, 50-50. Un echilibru enervant pentru cineva care incearca sa isi construiasca fericirea in liniste. 

Mi-a fost drag pentru ca am realizat ca niciodata suficient nu e suficient si mereu ti se va cere mai mult. E ok - lasa-i sa ceara, da cat vrei si invata sa intelegi ca suficient e un cuvant fain iar cei cu 'mai mult' merita o programare la psiholog. 
Mi-a fost drag pentru ca timid am inceput sa cer ce merit. Timid dar e ok. 
Mi-a fost drag pentru ca am pus timp pentru mine.
Mi-a fost drag pentru ca am citit si am facut 'audit' pe Harry Potter.
Mi-a fost drag pentru ca am luat cadouri dragutse.
Mi-a fost drag pentru ca am fost la Squash si am descoperit o mica pasiune.
Mi-a fost drag pentru ca am vorbit cu persoanele mele un pic mai mult.
Mi-a fost drag pentru ca mi-am dorit multe desi nu s-au realizat multe. Dream as big as you can! 
Mi-a fost drag pentru ca am inteles ca trebuie sa ma concentrez mai mult pe mine outside of work. 
Mi-a fost drag pentru ca am facut cursul de make up.
Mi-a fost drag pentru ca am un sot fantastic exact asa cum e el. Si pentru ca mi-a luat flori.
Mi-a fost drag pentru ca "OK" e bun.. nu trebuie totul sa fie fantastic si breathless. 

Si nu mi-a fost drag pentru ca m-am pus pe locul 2 in viata mea.
Nu mi-a fost drag pentru ca nu am fost mai atenta si m-am trezit cu cea mai groaznica durere de masea. 
Nu mi-a fost drag pentru ca nu am slabit.
Nu mi-a fost drag pentru ca am asteptat ca atunci cand ofer incredere and i am being me, sa fie confundata cu alta tampenie. 
Nu mi-a fost drag ca mi-a fost frica. Si inca imi e.. si nu vbesc de caini sau serpi ci de frica de a fi tu asa cum esti whatever they might think.
Nu mi-a fost drag ca m-am 'tiganit' daaaaaaaa asta e cuvantul caci sa zici da din presiune, apoi nu, apoi sa te rogi.. really-- yeaks!
Nu mi-a fost drag pentru ca nu am calatorit pentru noi doi si atat.
Nu mi-a fost drag pentru ca nu mi-am luat diploma de MUA.
Nu mi-a fost drag pentru ca am vazut marea o singura data si prin lacrimi de durere.. EVIL TWISTED TOOTH!
Nu mi-a fost drag pentru ca nu m-am distrat pe cat am vrut.
Nu mi-a fost drag pentru ca nu am economisit pe cat am vrut. 
Nu mi-a fost drag pentru ca m-am certat cu El!

Multe lectii invatate, multe promisiuni dar 2016 va fi anul dedicat ...nici nu stiu care ar fi cuvantul care ar surprinde cel mai bine notiunea de "TRUE TO MYSELF" dar o las in engleza caci imi place cum suna. 

Iar poza pe care o am minte de ceva timp dedicata obiectivului suprem.


0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts