sâmbătă, 20 martie 2010

set ur day

E asa fain. Imi era dor de drumul pana la birou plin de soare, ganduri nebune si opriri nesanatoase. Numai gandul la ideea de aseara mi-a pus un zambet tamp pe fata de parca i own the world (thanks K. and mR). Ma repet, e asa de fain! :X...Am realizat ca e momentul sa ma desprind de adolescenta prelungita si de faptul ca imi e frica sa infrunt realitatea uneori. Lumea idealista in care asteptarile mele fata de mine si restul sunt atinse nu exista. In sfarsit pot sa mi-le adjustez. :)) dupa un an in care mi s-a repetat acest lucru saptamanal am reusit. Imi zicea mR. ca sunt pragmatica, de fapt nu sunt dar incerc zi de zi...si e al naibii de greu...

*

E Sambata, e ziua mea in care desi fac n'j de lucruri ma simt libera...si desi oboseala e in toi si as vrea o pauza, totul paleste in fata la ceea ce ma asteapta (:-@). Si sincer cum pot sa ma plang cand unii rezista cu 2 joburi, un master, o facultate si viata personala, in paralel? (Inter u may be someone's hero). Asa ca o sa imi fac coditza sus si o sa ma apuc de treaba. Life is better in ignorance but foolish...

*

Va doresc o sambata aproape perfecta...si sa zambiti...

*

si pentru ca si mie imi e dor de mare&co...

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts