joi, 25 martie 2010

nu e inca maine

O zi buna pentru multe..si rezolvat lucruri urgente sau mai putin urgente...si de admirat faleza la ora 2 pe o bancuta...Niciodata nu am realizat cat de mult ma calmeaza apa sau faptul ca imi da acel prijlej a ma clarifica. Ca e mare, lac sau Dunare (:P) I do enjoy it in cantitati normal diferite. Facultatea s-a dus repede multumita secretarelor :)) si apoi treaba a inceput: programari, card nou si efort fizic. But it was pretty oki...Mai e o zi @-) si apoi voi evada in adevaratul sens al cuvantului din Galati. Chiar daca inca nu am discutat despre detaliile finele cu mR. sper din tot sufletul sa iasa purfect:>...Voi incheia cu o Leapsa de la Sofia (Gazelutso sper ca u have the time of ur life:> )...mersi Sofia! :*

[Am mai facut aceasta leapsa undeva anul trecut...dar un pic diferita..sa vad ce s-a schimbat..]

*

Sunt: obosita si un pic nervoasa

As vrea: sa termin facultatea si sa ajung pe la mare si un job pe HR...8->...

Pastrez: amintiri in toate formele

Mi-as fi dorit: e timp trecut, nu mai conteaza

Nu imi plac: multe, dar in principal nepasarea, cainii, clovnii si viteza

Ma tem: ca nu o sa reusesc sa imi ating obiectivele

Aud: Jane Patrick talking

Imi pare rau: mai conteaza? once done it is forever done...

Imi plac: marea!!!!!!! apusul, HR, inghetata, Cuba Libre, pisicile, somnul, o zi plina, noaptea, Craciunul, laptele de corp Nivea, cartile psihologice sau contemporane, muzica, serialele @-)...

Nu sunt: rea...sau normala...

Dansez: dap;;)

Cant: doar cu mR...

Niciodata: mai bine nu...

Rar: nu imi pasa...

Plang: din motive diverse ..:D

Nu sunt intodeauna: punctuala sau cum ar trebui sa fiu

Nu imi place de mine: nu conteaza...

Sunt confuza: dea, cateodata...

Ar trebui: sa ma apuc de licenta..:-<...


Next..Roxana...

*

Melodia zilei...

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts