marți, 30 martie 2010

el.ou.ti.

E marti deja. Au trecut 2 zile dar amintirea inca e la fel de puternica. Poate probabil din cauza asteptarilor. Nu au fost mari, dar au avut nevoia de a fi surprinse. Si au fost intr-un mod aproape de neplacut. Desi s-au intamplat multe, am trecut prin multe stari, sunt bucuroasa ca am invatat 2 lucruri: despre HR si externalizare ceea ce pentru mine a fost de ajuns.

Cand am ajuns vineri in Pitesti am ramas suprinsa de faptul ca e mai scump decat la noi si ca oameni de acolo au probleme cu estimarea distantelor (quite funny). Ziua per ansamblu a fost slaba in content dar nici eu nu am fost cel mai sarguincios delegat :D. Seara ne-a prins (si pe mine si mR) cautand hainute pt Take over (tu-ti Black Tieul tau :D).

Sambata, ehhhh Sambata...a avut 2 parti: una mai plina si una ...mai putin :P. Despre prima parte, as zice ca it was cool pe partea de learning si fun (parcul Trivale- care btw e un loc minunat, rupt din praful si galagia orasului). A2a...parte mai complicata asa ca o sa dau un copy paste din ceea ce am scris la 3 dim atunci:

"ma dor degetele de la cizme si mR trage de mine sa mergem sa scapam de “mai devreme” . Dar din pacate, nu vreau pentru ca acum nu e momentul pentru a rade (nici nu trebuie sa fie dar..) sau a ma amuza de ce a fost mai devreme. Pentru mult timp am trait cu o impresie falsa, pana in seara asta cand am realizat ca nu a fost asa, ca se putea mult mai bine, ca multe. Dar nu conteaza si totusi… Nu stiu cum de se intampla sa nu pot sa fiu si eu la fel de impresionata sau carpe diem ca ceilalti. Nu e prima data e a …nu stiu cata oara. Ca de obicei, am prea mult probleme :D). Simt ca m-am impotmolit in trecut si comoditate iarasi desi imi tot repetam ca nu se va mai intampla asa ceva. Cristinutza sigur ar fi vrut sa vorbim despre asta :D dar nu am chef. M-am saturat de vorbe zise si uitate. [Iau lecitina de luni!] E nas-pa sentimentul de esec, de zeci de esecuri toata stranse intr-o seara. (o a2a seara). Nu vreau sa ma prefac ca is bine sau ca nu imi pasa sau sa pretind ca pot fi alta. Si cu asta ma duc la o alta dezamagire: oameni care judeca dupa o singura actiune sau un singur gest. Nu ma cunosti, taci dracu din gura! Ma rog as zice multe dar mai bine, adios sper sa nu va mai vad in viata mea si aveti noroc ca pot fi diplomata si nu va inchid gura aia nemaipomenita! Astea fiind spuse s-ar putea sa imi revin din faza asta si sa fiu mai optimista maine."

Duminica, ne-am intors cumintele pe ploaie in Galati nu inainte de a-l cunoaste pe Octavian Belu, un om genial, simplu in comportament dar ferm in tot ceea ce il defineste . E singura persoana ca nu a vandut iluzii sau puterea de a crede ca de la un plan la realizare e doar un pas. Multi uita ce e intre si mai multi cred in simplitatea actiunilor pana la atingerea obiectivelor. Dar nu si el. Octavian Belu e realist, performant, pasionat si mereu orientat catre ceea ce ii trebuie si ii place. Putine persoane reusesc sa ma motiveze, si mai putine persoane reusind sa ma impresioneze placut prin definitia lor. Nu toti avem talent sau asteptari corecte dar tot ce conteaza e ceea ce faci si cum iti infrunti realitatea. E genial.

Cam asa s-ar rezuma cele 3 zile de "evadare". As mai spune multe in ceea ce priveste surpriza neaplacuta. Dar pana la urma nu a fost alegerea mea acest comportament stupid si copilaros. Daca asta ati simtit, asa sa faceti..."Va doresc tot ce imi doriti voi mie sa vi se intample voua" si am incheiat.

*

Azi a fost zi de poze la facultate (YAK)...moment penibil, bine ca am scapat relativ rapid. Acum o sa ma intorc la treburile zilnice...

O zi faina....


Asculta mai multe audio Muzica


...mersi mR :*:*:*...

1 comentarii:

Marusia spunea...

>:D<:*:*:* sa stii ca si azi-dimineata ma asteptam sa ne trezim amandoua...next time baby!:*

Popular Posts

Followers

Recent Posts