sâmbătă, 6 martie 2010

anticlubbing


Nu am vrut ca noaptea sa treaca fara sa imi scriu ultimile ganduri pe ziua/noaptea asta.. Nici nu stiu cu ce sa incep, fiind o zi asa cum ar fi trebuit sa imi inchipui: total neasteptata.

Sincer, nu voiam sa vin azi...sa vad locul unde am zambit, mi-am completat AFul pt RTS sau am plans din cauza unor stupizi. Dar a fost binisor, tinand cont ca nici nu stiam ca o sa prezint ceva (am fost cu capul in nori pana azi). Apoi, Real: papusele, nu haine, rasete si reviste. E greu sa iti iei o revista in ziua de azi:)). Ne-am decis ca e mai bine in McD tinand cont de vremea morocanoasa de azi si zapada de Martie. Nici nu mai stiu despre ce am vbit exact cu motherRussia sau Klin. Ce-i drept a fost amuzant. Pana la un moment dat cand telefonul a stricat tot. Nu trebuia sa se intample asa. Nu ei. Nu-i corect!

*

Ehe, dupa discutia faina cu Mada si somn am decis frumusel ca merita sa merg in "club" cu dragi mei. Asa ca am fugit pt putin timp la Pijama Party. Ma bufneste rasul numai cand ii scriu numele:)). Desi peste tot se urla ca e pentru fete, ca e primavara lor, ca multe am avut "onoarea" de a vedea numai baieti imbracati in pijamalute carand ursi imensi dupa ei (saracii :( ). Nici macar tequila nu a schimbat situatia. Se putea si mai naspa, asa ca asa a si fost. Nu sunt adepta "clubbing-ului", nu imi place muzica, oameni si cred ca idea in sine e buna dar interpretarea ei e total eronata. Si te mai intrebi de ce is violuri si alte nebunii! Asta se promoveaza, asta se cere, asta se da. "Vreau sa vad toate fetele sus pe bar" numai e doar un vers dintr-o melodie proasta ci chiar dorinta fetelor de a fi la "inaltime" (mai nou si baieti vor pe cuburi ntzntzntzn). Nu sunt nici frustrata, nici invidioasa ci pur si simplu nu agreez astfel de distractii. Am imbatranit. Nu cred. Muzica se strica "we will rock you" devine "we will fuck you" and so on so far. Damn it! Sunt anti-clubbing, sunt pro-fun. Pentru ca e simplu, e fun cand te distrezi si nu iti etalezi parul prea tapat si ochii scosi din oala cu carbuni incinsi sau cand te dezbraci ca sa atragi atentia. Da stiu, fiecare se distreaza in felul lui dar sincer nu vad o evolutie, vad o regresie. O sa ajunga sa umble ca Adam si Eva, cate o frunzulita YSL sau niste margele si gata. Stiu ca asta e societatea in care traim, ca asa e lumea. Dar mai stiu ca e si ignoranta si idea de distractie e prost inteleasa. Bea, danseaza, mai bea dar nu te destrabala de parca asa te-a nascut maica'ta sau mai rau de parca te-a nascut in cearceafuri de matase. Nu vad ca se vrea mai mult de la viata ci o speranta ca poate maine cade norocu din cer. La 21 de ani nu mai esti copil si ar tb incet incet sa iesi din sfera de copilas pierdut in spatiu si sa iti croiesti drumul. Daca cauti libertate, caut-o in ceea ce faci fara sa iti pierzi identiatatea sau sa cazi in prapastie. "E" multe de spus..iar in 6 ore tb sa fiu gata pt o noua zi. Totusi le multumesc ca au salvat situatia, ca au ras, ca au dansat frenetic pe beaturi prafuite si ca au suportat butonatul intensiv. mR esti fenonmenala:*...guyz u do are amazing!!!!

*


*

The annoying Orange si Nighty Night =:)...

2 comentarii:

Marusia spunea...

=)) genial! intr-adevar numai struto-camilo-"gandace" :)) God help us maine..adica azi:D puuup!

Marusia spunea...

Ah..si u always save me from myself :*

Popular Posts

Followers

Recent Posts