joi, 18 martie 2010

daily thoughts

Sunt adepta starilor ciudate. De fapt e una din definitiile mele ca persoana. Am momente in care golurile imi provoaca mai mult decat un presentiment sau neliniste. Sunt destul de nehotarata in ceea ce priveste sentimentele mele. Azi asa am trait. Se zvonea ca va fi o zi normala fara momente spontane care sa imi dea lumea peste cap. Dar, cum zicea si Murphy intr-o lege celebra de a lui, nu a fost asa. Pretty used to it. Asa ca mi-am continuat treburile zilnice amestecate cu stari de anxietate si cafea...pana acum...

Imi placea spontaneitatea. Eram copil teribilist pana intr-o zi in care nu am mai fost, in care nu mi-a mai placut. In zilele astea imi doresc lucruri reale fara surprize placute sau mai putin placute. Ar fi fain si o plaja langa cu un Mojito :)). Dar am tot vorbit de cum sunt, de ce vreau...asa ca ma gandeam ca ziua asta a insemnat si altceva pentru altcineva. Trecand peste tot si citind articole despre multe si comentarii rautacioase a unora care se cred "on top of everything", care si-au pus o masca mult prea aroganta decat ar suporta si s-au gandit ei ca le-ar sta bine "misogini" sau "feministe". E o lume nebuna, nimic nou. Noi o facem nebuna, prin decizii ridicole sau fapte amuzante. E o alegere in fiecare moment si alegem momentul urmator. De pe partea mea, totul se vede altfel. Nu pot sa inteleg fara sa aud explicatii concrete si nici nu mai pot sa cred fara a vedea realitatea. Dar alti pot. Revin...

*
Melodia asta mi-a fost pusa pe repeat inconstient in cap ...e "un clasic"..din topurile mele...



*

Suga' baby...visez la zile insorite si libere...la o mare nu prea agitata, la oameni ascunsi, la locuri vibrante si o muzica care sa te poate atinge... Mai e un pic, mai e mult... Asculta sunetele...

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts