vineri, 19 martie 2010

Wake up in the morning feeling like P.Diddy...

Inca nu m-am trezit. Nici macar nu am dormit. Cafeaua nu isi mai face efectul si iar voi fi cu capul in nori, sau cu nori in cap...E foarte multa lumina 6 jum dim si multe emisiuni tampite. Tocmai ce citisem un post a lui Coco care m-a binedispus nu pentru ca e al naibii de optimist ci pentru ca a rascolit in mine lucruri adormite dar placute. "58" de randuri, 58 de cuvinte spuse in 58 de moduri. 58 de sentimente traite in 58 de secunde...

*

Ma simt bine, pentru ca am multe de facut azi si ma incanta ideea ca voi face ceva ce imi place. E o zi speciala pentru mine din simplu motiv ca e ziua Emmei, a cea persoana care m-a uimit si mi-a definit in cap "notiunea de femeie". As putea zice despre ea multe folosind mereu cuvinte dragute si multumindu-i de fiecare data. La multi ani pentru ca esti femeie, mama, sora, fica, inger, demon, cu mai mult sau mai putin curaj, inteligenta, copila uneori, smth like "soul mate", prietena, grijulie, usor de placut si aparent greu de dezamagit...:*>:D< * Azi voi fi zuza, entuziasta, "betiva" si optimista. Aproape ca mai am putin si ma apuc sa scriu frumos despre diverse stari si persoane. Dar pana atunci o zi faina si plina... Frisky moodd...feel like dancin..

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts