joi, 1 iulie 2010

And I would write 100 more:D

Seems like ages...de cand nu am mai scris ceva, orice...dar zilele au fost haotice, pline de dezordine si clipe traite  in cel mai rapid mod posibil. De fapt, e postul 100 [stiu Marusia, esti la 200 deja:))] dar, desi la inceput simteam o nevoie nebuna de a posta orice, de a pastra un pic din zilele trecute acum tot ce vreau e sa sterg cateva dintre ele.

Ce tampenie cu facultatea asta, cu relatiile, cu vremea, cu tot...Dar daca nu ar fi fost tampite probabil ca nu m-as fi simtit asa de bine dupa. Dar, hai sa o luam incet...

Facultatea...aici as vorbi despre ultimi 3 ani in extreme, pentru ca a insemnat cea mai "trecatoare" perioada, asociind facultatea cu o organizatie pentru studenti [:x]. Ne-am mai maturizat un pic, am mai invatat cateva lectii, am mai dezamagit un pic, am mai citit ceva, am mai ras mult, am si plans, am testat, reusit, placut si tot asa...Cert e ca in 3 saptamani o sa termin cu ceva care inca "nu stiu ce a fost". O sa mai treaca timp pana o sa inteleg cu adevarat ce a insemnat perioada asta dar pana atunci ca sfat "nu dormiti in timpul examenelor" :))

*

Azi e soare, deci e bine. Iar sentimentul de inceput si fluturasi e genial si intensifica orice nota muzicala sau moment al zilei. Sa vedem ce o iesi, pentru ca desi ma entuziasmez rapid am zis ca de data asta o sa fiu suspicioasa si o sa ma duc unde ma duce valul...Fara planuri, fara graba, fara incercari. Doar, zambet si visat cu ochii deschisi...[:x]

*

100...e numar magic, e rotunda, e de toate, are 3 cifre..ce mai? E tot! Dar inseamna 5 luni, in care timpul nu ca a trecut, a zburat ca un avion hypersonic..dar nu-i bai, e vara! Asa ca ma astept ca pana la postul 200 sa tot scriu despre mare, nisip, mare, nisip, mare, bacardi, apus, mare, tigari, mare, apus, nisip, mare si despre inceputuri...Ma bucur ca am mai scapat de mania "amanarii" si de obsesia unei melodii...Dupa aproape o luna,  se simte de parca am trecut printr-un intreg an de trait pe ultima 100 de m...I love that, i won't do that :)).

*

Cam atat, probabil ca o sa scriu si eu lucruri serioase, nu propozitii legate cumva intre ele...sau nu:))...

Ca amuzament http://zodiace.ro/

*

Si melodia zilei... just love it!!!!




I need you like the moon needs the sun to shine 
oh every second you deh 'pon my mind




*

2 comentarii:

Unknown spunea...

pot sa intru si eu la partea cu nisip, mare, tigari, bacardi, mare, nisip, tigari, mare?:D Eu vin cu berea! puuuuup

Idei.Fapte.Efecte. spunea...

normal:))...u know..vama:D..

Popular Posts

Followers

Recent Posts