vineri, 12 martie 2010

doi zero



Bon jour to all! Desi e trecut de ora 10, simt ca inca e dimineata. Pentru ca nu ma pot dezlipi de laptop si de cafea. Ma simt bine, mult mai bine decat ieri cand durerile de splina mi-au facut o zi tare urata. Inca e acolo durerea dar putin mai muta. Citeam postul anterior si mi-am dat seama ca am crescut chiar in 2 luni sau poate ca furia s-a transformat in afectiune si admiratie.

Nu am mesaje de transmis care sa va "blow ur mind" (:P) dar nici nu incerc. Cred ca vreau doar sa las cate o bucatica din mine in fiecare articol. De asta mai jos e o leapsa, asa pt ca e vineri :-?:

1. exsta lucruri pe care le regret in trecutul meu si as vrea sa le schimb

Dap, cred ca fiecare avem. Eu as da orice sa fiu din nou pe 01.10.2007.. :D.. in rest incerc sa ma impac cu mine...

2. n-am tras niciodata teapa la o intalnire

Probabil ca da:D

3. mi-e teama de inaltime

No way :D.. me likes it!!:X

4. nu am nicio obsesie

:))..am multe, prea multe :))...de fapt orice imi place se poate transforma in ceva mai mult.

5. nu m-am indragostit niciodata de un prieten

True, eram mai mica si oricum era o prietenie care tb sa evolueze in cva mai mult. In schimb mR CRED IN PRIETENIA dintre o fata si un baiat.

6. cred in minuni

Cred dar nu prea cred :))

7. sunt dependent de tigari

ete NA.. e vreun poll sau ce?:))

8. ador vinul rosu

Nu stiu, imi place vinul dar mai mult romul:))..

9. culoarea mea preferata este negrul

non culoare, dar DA!@-)

10. ascult manele

Nu

11. vorbesc singura

Da, chiar e amuzant:)) si trist in ac timp, mai ales cand te opresc oameni pe strada sa te intrebe daca esti bine..:D

12. plang din orice

Nu recunosc nimic!

13. imi plac reptilele

NEVER!!!!!

14. cea mai buna prietena a mea este o fata

True True!

Klin, Roxana, Marusia, Claudel, Cristina si Alina it's yours! >:D<

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts