sâmbătă, 24 aprilie 2010

Zambeste;;)

E o zi buna. Cald afara, muzica, rasete si dans. Vicii la discretie si conversatii nebune cu fetele. Ce ti-ai mai putea dori intr-o sambata? O CubaL, un BacardiB Lime si alte rasete. Azi e prima zi cand ma simt fericita dupa mult timp. Sentimentele scad, indiferenta creste, "noi nu mai suntem pe acelasi drum" feeling isi faca aparitia si cuvintele lor capata sens. Mereu a fost vorba de altcineva si nu de mine. Nu imi pare rau, eu am vrut asta. Pana ieri. Mereu am zis ca eu is destul de concreta. Pana ieri. Cat a durat toata "tragedia"? Un interval destul de scurt, sunt destul de descurcareata cu niste ajutor si "palme" de trezire. Imi doresc altceva si nu stiu unde si-ar mai gasi loc in programul meu haotic. Anul trecut as fi renuntat usor la prieteni pentru o nevoie stupida. Acum nu! Mai bine fara, decat cu, implica "complicatiuni" la un nivel foarte mare. [Roxana iti urmez sfaturile, fa si tu la fel]. Totul devine din ce in ce mai fun si clar. Mai bine ne distram...:>.. asa ca voi incerca macar de data asta acest concept...

*
Un weekend placut si let's dance :>

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts