marți, 20 aprilie 2010

What if?



Ce frumos ar fi daca:

ziua are avea 20 de ore
si noapte la fel
vremea ar fi stabila 
si noi la fel
relatiile ar fi usoare
si dragostea la fel
despartirile nu ar ma lasa urme 
si nici incertitudini
timpul ar fi nelimitat
si noi l-am trai
bani nu ar fi o problema 
si nici durerea
nu ne-am mai complica
si nici intreba "de ce"
drumurile ar fi clare
si fericirea la fel
am sti ce vrem
si am lupta pentru asta
am fi corecti
si ne-ar pasa
nu ne-am mai juca inutil
si am fi la obiect
ar fi mereu primavara
si vara cateodata
nu ne-am plictisi niciodata
si ne-am acorda mereu timp noua
am lua pauze fara sa stricam ordinea
si nici sa ne certam
am avea sare si piper in viata
si rasete
am avea numai ciocolata&inghetata
si endorfine
am plange
si apoi am zambi
cuvintele nu ar mai durea
si ascunde
sentimentele "declarate" ar fi pt todeauna
si am oferi fara sa scoatem "ochii"
marea ar fi a mea 
si munti ai vostri
apusul al meu
si rasaritul al vostru
nisipul ar acoperi toate urmele
si am crede in "maine" mereu
am mai fi copii
si nu in relatii
nu s-ar mai insela
si am alege pe cineva care e acolo pentru noi
visele le-am pastra
si le-am realiza
am fi mai puternici
fara sa fim insensibili
ai stii ca imi lipsesti
si ai spune ca si eu iti lipsesc...

*

I need another story

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts