miercuri, 7 aprilie 2010

Randomly as usual.

E mult. Desi am dormit 4 ore am un gol in stomac pe care nu pot sa il explic. Urasc situatiile ca cea de aseara -makes me do stupid/wild things. Urasc cand nu putem zambi si trebuie sa existe complicatii de toate gradele pe multe "plane". E de kkt sa ti se faca dor de niste momente care pur si simplu se duc cand iti amintesti how that ended. E si mai de kkt sa nu stii cum sa iti ajuti prieteni in anumite momente. E de kkt cum te "certi" de cateva zile pe o chestiune si nici macar azi sa nu ajungi la o concluzie [eu nu merg, sorry girls]. In rest, totul e bine :)).

*
Sincer imi era dor de discutiile pana in zori, jocul de remi [daca erai finut, nu inchideai cand iti eu ziceam sa nu :))] si glumele fara haz, cu haz, neutre:P. C'est la vie...;;)...

*

Azi e una din zilele in care ceva incepe, ce o iesi de data asta voi vedea...

*

Have a pretty good day..:D..si pentru ca totul sta in amintiri...

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts