joi, 20 noiembrie 2014

Tu si cu numele tau

Dupa o portie serioasa de ras, cu aceleasi glume pe care doar don'soara poate sa mi le intoarca si mai frumos, m-a palit ganditul la ale vietii. Pe principiul "nu stiu unii cum sunt", pe mine ma apuca sa fac conexiuni care mai de care mai dubioase la momente total aleatorii si fara sens. Imi place sa cred (si inca cum cred) ca sunt o persoana super deductiva sau pur si simplu ca ma prind repede de ce intampla auzind doar un cuvant sau vazand o privire. Asta nu inseamna ca nu is total pe dinafara cateodata sau ca nu imi inchipui eu situatii neadevarate dar serios acum, 98% din cazuri am dreptate (ahahahhaha). Problema e cand stiu si ma incapatanez sa nu recunosc sau sa dau sanse. Dar nu, nu o sa scriu despre firea umana, parsivitatea, versul celebru de la BUG Mafia care imi ruleaza in gand pe fundal (din caz ca nu e clar.. "si cum se schimba unii in cu%ve nici nu iti vine sa crezi"), despre "de ce eu" sau "de ce nu eu" si nici despre relatii profunde, de fapt profund prost intelese. Nici despre legaturi, superstitii, planuri, ambitii sau generalizari. Stai, e un pic de generalizare. 

Dintr-o experienta care m-a lasat cu un gust amar si o incredere sifonata, nu am invatat nimic. Nici cand experienta s-a repetat inca o data si apoi s-a mai repetat o data. Nu, nu, a 3a oara am invatat. Nu stiu care e faza cu zodiile, cu ascendentul, cu luna, cu ziua sau cu numele. Cert e ca fiecare data a implicat aceiasi zodie si nume. Ok, fie, anii erau diferiti, dar consecutivi. Si mi s-a parut wow! This is fucked up. Nu o sa imi vars of-ul caci nu mai exista.. doar ca o sa rumeg acum la acel nume si zodie. Na, poate chiar o sa citesc despre ea, nu de alta dar daca is si eu la fel!? caci si eu gravitez in zodia respectiva. Noroc ca am numele diferit caci realizam ca toate situatiile astea penibile mi se datoreaza mie 100% si numelui cu conotatii biblice (sunt sigura ca apare ca si sinonim pentru prostia a celui care poarta un nume ...inadecvat) si a unei zodii care ar fi trebuit sa fie faine (caci cum ziceam sunt eu in ea :D ). Of, bat-o vina pe soarta ce mi le scoate in cale si ma face sa ma agat de ele, rele, mititele. 

Cu drag,
F. 

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts