luni, 5 aprilie 2010

O cireasa..inca una..pana cade tortul

Disclaimer!

Daca esti unul din cei despre care o sa vbesc mai jos, apasa "X"-ul mare din dreapta si dormi linistit. Mersi.

*

Ei, uite o seara pe care o recunosc vrand nevrand. De ce? Pentru ca se poate, de asta. Sunt un mic uragan. Nu stiu de ce a trebuit din nou sa imi amintesc totul, sa retraiesc momente frustrante si totul din cauza ca unii nu au cojones. Da frate, probabil ca nici eu nu am in anumite momente dar nu ma ascund in spatele altora. Pana acum am crezut ca cel mai bine e sa tac si sa trec peste dar nu meritati. Va folositi de oameni si apoi aruncati in ei cu kkt. M-am obisnuit cu asta, ce ma enerveaza e ca mi-ar placea ca intr-o zi sa invatati ca trebuie sa fi diplomat, sa stii cand sa iti asumi riscuri sau cand trebuie sa te retragi. Ce ma enerveaza e ca deveniti unelte manevrate de alti "mai trecuti, mai intelepti" (=))). Regret ca nu am zis totul la timpul potrivit. Dar stiti si voi zicala. Asa ca as vrea sa va iau individual dar nu se merita : sunteti in aceasi oala, va meritati si sper sa realizati cat de mult rau ati facut. Da da stiu aveti alte treburi de facut. Spor! Regret ca v-am oferit increderea mea, ca am tinut la unii si ca am fost acolo pentru alti. Nu am nevoie de atentia voastra, de multumirea voastra, de cuvintele voastre pline de scarba. As avea nevoie, daca se poate, sa nu va mai jucati cu oameni asa si sa intelegeti ca deciziile sunt ale voastre acum, fie ca sunt luate in trecut fie ca sunt pe punctul de a fi luate. Stiu, ca ar putea fi vorba de respect dar hai sa fim seriosi: pe cine respectati voi 100%? Nu o sa mai intru in detalii, dar fiti cuminti si nu mai judecati asa aspru, ca nu salvati lumea de la potop. Successssssssss si o saptamana tari dragutza....

*
Melodia va este dedicata intru totul si pe merite. [sunt calma si optimista. simteam nevoia de a va transmite intr-un mod la fel de calm, live chiar ar fi fost naspa, pentru ca dupa faza din seara asta nu prea mi s-a parut corect ;). Asa sa mai faceti, va shade bine! ]


Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts