marți, 13 aprilie 2010

Titlul s-a pierdut

Boon... e Luni, a trecut un eveniment "mare" soldat cu o lipsa, apelararea la "mai marii" si discutii inutile. Cum ziceam, mi-am promis un ultim post si am asteptat momentul potrivit. V-as ruga sa va abtineti la orice comentarii inutile, rautacioase sau "incercari de a/ va scoate" [ mersi ]. Voi incerca sa motivez "disparitia" mea si sa incerc sa arat cumva latura frumoasa a experientei mele...va fi un post lung...clar! Voi incepe cu motivele, pentru ca stiu ca unora le-a parut rau, unora nu prea.

*
Am preferat sa nu vin probabil din cauza personalului, pentru ca s-au adunat multe iar paharele s-au varsat. Cred  ca primul motiv e legat de toate prieteniile false create doar in scop teatral si dezamagitor. Apoi increderea, mult prea usor daruita si la fel de usor uitata. Nu pot sa trec peste aceste aspecte orice ar fi. Un alt motiv a fost calcarea mea ca persoana in picioare gratuit. Si daca eu pot face anumite eforturi si sa fiu diplomata nu inteleg de ce nu s-a putut si din partea altor persoane. Alte motive sunt la fel legate de personal si de orgolii. Da intr-adevar un om matur lasa orgoliile la o parte, cand e cazul. Pentru ca niciun om sanatos la minte nu trece peste cacaturile spuse aiurea, oameni care iti zambesc si de  abia asteapta sa te injunghie pe la spate si sa iti faca munca praf. Nu am fost perfecta, nici pe aproape dar m-am daruit trup si suflet. Nu zic ca nu exista persoane care sa faca la fel, probabil si mai bine decat mine dar diferenta a fost la cuvintele scoase. Felicitari celor care pot sa lase orgoliile, nesimtirea si scandalurile din nimic la o parte. Un ultim motiv a fost legat de faptul ca pur si simplu m-am saturat de tot. Nu mai aveam nicio tragere de inima, niciun pic de sentiment bun ca sa fac si un ultim pas pentru ca toate acestea s-au dus in jignirile repetate si lipsa bunului simt. [cum ziceam, asa simt...nu este dedicat nimanui acest pasaj ]

*
Acum ca am terminat cu motivele voi trece la ce va fi un ultim discurs/discutie/ceva. Sincer, mi-ar fi placut sa fiu acolo in alte conditii si ma gandeam cu entuziasm la clipa asta in Decembrie. Dar cum nu s-a putut, just le it be.

*
Am intrat in AIESEC dintr-o pura coincidenta, pura nebunie. Nu stiiam ce va fi, ce este si in primele luni voiam sa renunt de n'j de mii de ori. Totusi am rezistat pe 3 departamente, full time job si facultate cu stoicism pana in Decembrie 08. In Iulie a fost un eveniment ce avea sa imi schimbe viata in curand si anume pozitie de VP TM Interimar pentru o saptamana urmat de un premiu ft dragalas: Iashington unde totul a iesit genial. Radeam pe atunci ca ce fain ar fi sa avem un Board de fete. Na ca asa a si fost pe 10 Ianuarie. Am candidat dupa mult timp de gandire si frici ingrozitoare: nu tu experienta de leadership, doar 3 OC-uri, nu tu vorbit in public, job la care trebuia sa renunt si parinti care nu intelegeau deloc aceasta organizatie. 10 Ianuarie a fost fantastic, plin de toate si probabil ca daca nu era Calin candva sa ma incurajeze pe partea de  Public Speaking probabil ca nu candidam [da chiar am avut oroare de acest aspect dar am incercat sa fiu ft atenta la el :d..] Am ajuns VP si de acolo lumea a inceput sa iscodeasca ca un Board de fete nu rezista. S-au adeverit intr-o oarecare masura aceste carcoteli dar u stayed together until the end. Echipa de EB a fost un mix ciudat, bun intr-un fel, rau in alt fel, ne-a fost bine, nu prea cateodata dar am dus-o asa un an in incercarea de a ne demonstra a nu am fost alese pe ochi frumosi. Apollo Team asta ne e numele:D. Echipa de TM a fost mereu pretentioasa, cu garda sus, entuziasta, cu cerinte mari, aproape de oameni, indignati cateodata, cu o pofta nemaipomenita de viata si vorba [sincer, chiar mi-au placut sedintele lungi..erau cumva cu soare] si mereu aproape de mine. Ati insemnat mult pentru mine asa ca Madalina, Crina, Georgian, Irina, Jana, Lifi, Roxana si Marlena multumesc pentru un 2009 asa cum trebuia :*. U were there for me in so many ways. De asta multumesc ca am avut ocazia de a va fi Vice Presedinte! A fost o onoare si va urez o experienta foarte frumoasa si plina de oportunitati luate! Pentru AIESEC Galati, va doresc cresteri pe toate planurile si multa distractie. Sper sa aveti ur time of your life...merita! Invatati, certati-va, fiti in competitie, ajutati-va, zambiti impreuna, dansati impreuna, raspundeti la emailuri, aveti grija de balanta voastra, incercati, gresiti, reusiti, sperati pana in ultimul moment si dati 150% pentru pasiunea voastra dar niciodata sa nu uitati ca trebuie sa fiti corecti...

Cam atat pentru final...Hugz and kissezzzzzz....si normal melodia...


Asculta mai multe audio Muzica

...for what its worth it was worth for all the while...
...it's something unpredictable but in the end it is right...

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts