vineri, 2 aprilie 2010

Hai sa nu...

Nu stiu ce am dar parca alerg in cerc. Ma ratesc prin trecut ca un strumf uituc. Nu sunt genul de persoana care sa reactioneze prompt in situatii banale si nici macar sa tai in carne vie atunci cand e timpul. Ma cert cu mine, cu multi, vorbesc ore in sir, imi promit luna si stelele si tot acolo ma regasesc peste un timp. Ca un copil ce isi cauta parintii, ca un lup ce isi vrea turma. Petrec mult timp incercand sa ma inteleg pana cand ma enervez si actionez in sensul opus ca mai apoi sa imi spun celebrul "wtf?". Yep, i'm lost. Cum ziceam, nu reactionez prompt in 2 situatii de fapt: cand cineva drag mie plange sau cand ma cert. Plec in cele mai multe cazuri dand dovada de indiferenta dar in fond nu stiu ce ar trebui sa fac sau sa raspund. Mai am de invatat. As vrea sa dorm dar gandul ca aici voi ramane nu ma lasa, gandul ca eu las mai mult, gandul ca poti deveni dispensabil nu ma lasa.

*

Cand devii indispensabil pentru o persoana si cat de mari sunt obligatiile tale? Cand nu mai este nevoie de tine, ce faci? Sau cand lumea uita ca tu candva te-ai daruit "trup si suflet" cauzei? Cand o imbratisare se transforma intr-un simplu salut? Si cand iubirea devine ceva de care te poti lipsi? Cand lasam toate lucrurile astea se transforme inutil?...voi afla probabil raspunsurile cand voi inceta sa cred lumea inca poate fi inocenta si fara agende ascunse... deja zambesc...

*

Probabil ca iar voi parea trista sau altfel dar nu sunt. Nici macar dezamagirea nu ma mai incearca ci doar sentimentul de "deja vu, deja connu". Dragi mei, today wasn't a good day for science....

*

"Eu nu suport", " Eu nu fac", "Eu am dreptate", "Eu sunt pe primul loc", "Eu sunt"... Mereu se pune cineva in centrul meu, in centrul altcuiva...sincer nici eu nu suport sa mi se reproseze lucruri peste care eu trec cu vederea foarte usor, nici eu nu fac acele lucruri intentionat, eu am dreptate in cazuri clare, eu sunt pe primul loc in lumea mea dar nici macar acolo, eu sunt...ceva [not figured it yet]. Asa ca mi-ar place sa ma trezesc intr-o zi sa nu mai vad fandoseli gratis, scuze repetate si deja fumate, promisiuni fara substrat si frici inutile (don't worry pot fi amabila si nu ma cobor rapid la nivelul vostru).

*

Desi seara mi-a lasat un subit gust amar inca de la inceputul ei, voi trece prin tot...:*...
and song...



[..You are one of God's mistake...]

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts