miercuri, 7 aprilie 2010

Gone me

E bezna si in casa si pe strazile din jurul meu. Noroc de bateria de la laptop [pfiu:X]. Azi iar am realizat ca sunt in acelasi loc ca si acum 10 ani... e trist. Cat de mult m-am schimbat? Unde e lumea aia pe care mi-o creionasem atat de frumos acum 3 ani? Se prabusesc piloni incet si tragic. In perioada asta totul devine un haos, un amalgam de ganduri devine furtuna si amintirile praf. Ne amestecam cu toti, ne pierdem printre randuri si speram la zile mai bune, ciocnim pentru zile mai bune. Seara m-a prins in fata unui Becks Lemon pierduta in ei, cei cu care am impartit multe rele si bune si nu ii mai recunosc, nu ma mai recunosc. “E bine, suntem in graphic”, asta imi repetam printre zambete mai mult sau mai putin naturale. Totusi, stingherita sau nu, trebuie sa continui in ciuda piedicilor mele repetate, enervante si previzibile. Un alt lucru care mi-a demonstrat lumea haotica in care ma consum, e anularea momentului care, cica, trebuia sa fie incununarea celor 2 ani si ceva. Sincer, voi scrie un post special dedicat acestui eveniment care pentru uni va fi o fericire, un prilej de a-si demonstra inca o data ca “noi nu vrem si suntem naspa” [not true my friends]. Pe scurt, totul se intampla din cauza ca te saturi la un moment dat sa fi cute’n’cudly si sa intorci rand pe rand obraji, sa lasi capul plecat si sa iti abandonezi demnitatea gratis. Am ajuns sa nu imi mai pese de ce se intampla, de titluri ce ar trebui sa iti ofere un anumit statut cand sunt legate de munca si sute de ore petrecute pentru a face ceva care sa aiba un impact bun asupra cuiva. Nu inteleg unde am gresit, unde a inceput declinul si cand am dat posibilitatea unor oameni sa ma calce in picioare. Probabil ca nu ar fi trebuit sa fac efortul de a face un interviu tarziu, poate ca trebuia sa fiu al naibii si sa “dau afara” cand lumea imi zicea sa, probabil ca nu trebuia sa ofer cu toata increderea un X. E trecut oricum asa ca sincer m-am saturat si de asta…promit ca urmatorul post va fi ultimul in care voi mai vorbii despre asa ceva in rest va fi despre the daily life sperand sa nu cumva sa mai interveniti suspect inapoi. [de azi sunt deschisa la sugestii, asa ca daca aveti vreo idée, “off” sau ganduri care credeti ca ar merita discutate, let me know]

*

Omg, a trecut jumate de ora si curentul se incapataneaza sa nu apara. Sunt dependenta de tehnologie, desi nu sunt la current cu toate gadgeturile si cred ca telefonul mobil nu are de ce sa fie fancy ci doar practic. Restul e moft. Am nevoie de televizor & internet [o sa se duca bateria:( ] …Ha ai si aparut :D..

*

Cam atat pentru seara asta..huga huga si melodia zilei… [don’t know why, dar imi place]

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts