miercuri, 28 aprilie 2010

Randomly as usual.

M-am trezit cu o senzatie foarte naspa, de fapt se repeta in ultimul timp. Probabil din cauza faptului ca nu pot trece peste sentimente si ma incarc cu iluzii in orice minut. Prefer sa cred in perioada asta ca totul e posibil, ca i know better in anumite cazuri si tot asa. S-au intamplat asa de multe lucruri in ultimile zile incat nici nu mai stiu cate au trecut :)). Ma doare capul, mi-e un pic frig dar is tare amuzata! Tot ce se intampla nu ma mai intristeaza ci ma amuza. Aflu de partiale pe ultima 100 de m, jocurile se deruleaza stupid si cuvintele sunt spuse "la vrajeala". Inca ma tin agatata de un fir de ata pana o sa se rupa si o sa imi revin.

*
De curand s-a facut un poll pe "Frumustea Naturala" si cum multe vedete masculine pledeaza pentru "Non- machiaj" si alte cele. Totusi rezultatele pollului au fost un pic surprinzatoare, majoritatea celor care au votat preferand fetele machiate dar nu strident :-? si obiectul de "cosmetica" care nu trebuia niciodata inventat fiind... luciul de buze...[not true my darlings] Si atunci de ce tot aceste vedete masculine care promoveaza acest tip de frumusete ies cu opusul lui? Ba da mincinosi mai sunteti. Frumusetea e relativa, machiajul e relativ dar sunt sigura ca exista diferente intre Raicu si Bianca lui Bote... Tot ieri cand am citit acest "articol", am vazut in dreapta mea cei mai "faini" salvari pe cea mai something girl: aurii cu model de zebra =)). Lovely.

*
O zi buna si melodia zilei:

http://www.youtube.com/watch?v=R1jOmInXfCQ ]

:*:*

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts