luni, 12 aprilie 2010

In spate nino nino, Loganul de Galati va rugam pe dreapta


"Povestea merge mai departe..."


Sambata a fost: minunat, obositor, confuz, plin de experiente noi, randomly, cald, mare cat cuprinde si la fel si soare, scoici, discutii normale sau mai putin normale, rasete fara numar, sensuri unice prea multe, politie, nino nino, terasa dragutza dar cu o organizare proasta, Dony, o faleza nemaipomenita, somn, nu somn, bine fara somn, nisip ud, apus pierdut, gasirea unui loc bun, gasit loc bun, aranjat masina cat se poate de dragutz cu esarfe si parasolare, beutura, "stafilococi", slagare, multe slagare, frig, somn in pozitii ciudate, rasete, rasarit pierdut, somn.

Asta e rezumatul zilei de Sambata, lipsesc detaliile dar noi le stim. Sentimentele le pastram, discutiile ni le amintim si momentele le retraim in minte. Dar ce trebuie amintit e pentru ce am baut noi pentru ca ala a fost un "milestone" , au fost niste clipe in care am uitat si ne-am simtit bine pur si simplu. Prin urmare am baut pentru:

"*pentru amintiri frumoase
*pentru ipocrizia oamenilor pentru ca ea ne-a adus impreuna aici
*pentru a avea ce povesti nepotilor
*pentru ziua de azi
*pentru priviri subtile intre baieti si fete
*pentru inceputuri fara trecut
*pentru ca vreau sa ma imbat
*pentru prietenie, sinceritate si Gazelutsa
*pentru aventuri de o noapte
*pentru schimbare
*pentru Logan
*pentru mare (lessssssbi =)) )
*pentru a 3a betie
*pentru toti romani de peste granita (=)) )
*pentru Notorius
*pentru iubiri uitate,apuse si ingropate
*pentru simplitate
*pentru ca pot
*pentru Dony
*pentru mama&tata
*pentru Independenta
*pentru ficat
*pentru ca e randul meu
*pentru ghiulul rosu
*pentru liberte, fraternite, egalite, pe aici nu se trece
*pentru increderea in sine
*pentru data urmatoare
*pentru proiectul nostru"

A meritat fiecare gura... a meritat fiecare clipa pentru ne-a schimbat intr-un fel, ne-a apropiat in alte feluri. Ne-am promis multe si ne dorim cumva aceleasi lucruri. S-a incheiat ceva Sambata, am lasat acolo tot ce trebuia lasat si ne-am intors Duminica in Galati. Drumul la fel de plin de gropi, cu alti politisti si mai obositor, ganduri si planuri. Ce o iesi  vom vedea...Ce a iesit a fost un pic perfect [ pacat de cele 3 amenzi primite, presimtite inca de Sambata dimineata]. E Luni si nu mai am cum sa evit realitatea asa ca am fugit...

*

Melodia zilei, a weekendului pentru mine...

Asculta mai multe audio Muzica

PS: Thank you guyzzzzz...:*...

1 comentarii:

Marusia spunea...

:X puuuuuuuuuuuuup!!!

Popular Posts

Followers

Recent Posts