sâmbătă, 17 aprilie 2010

noaptea tarziu...

E tarziu dar nu am somn. E a nu stiu cata ora, dar inca simt aceleasi lucruri. E o stare rautacioasa care imi cere sa trec peste si sa ma arunc cu capul inainte in acelasi timp. Imi doresc un milion de lucruri. Imi doresc sa fiu rabdatoare, sa sper, sa nu mai gresesc pentru ca probabil "viitorul suna bine". Sunt parti care imi spun sa nu, dar nu le ascult...m-am saturat sa privesc pustietatea prin geamul unui taxi obosit si sa ma gandesc la unde imi sunt visele. Zambind sau nu, stiu ca trebuie sa fiu la fel. Dar despartirile cu bariere si wake up calls nu sunt de mine. Nu pot sa deschid o usa, sa intru sa fiu alta pentru ceva timp sa ies pe aceasi usa si sa fiu eu. Iei...not... o sa ma uit din nou la Lie to me, care ma obsedeaza pentru ca e ceva adevar in serialul asta...minciuni peste minciuni tradate in cele mai stupide moduri...

*
Weekend placut si Avatar e yak...din nou=))...


Asculta mai multe audio Muzica

..din trecut... "sper ca ai dreptate :*"

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts