sâmbătă, 3 aprilie 2010

Easter thoughts...

O sambata linistita. Prima pe anul acesta. Chiar imi era dor de my saturdays traite prin picaturi de muzica, seriale si nesomn. Desi azi se preconizau munci am scapat rapid si la insistentele lu' sis m-am apucat de "cozonacit". Cumparaturi, ingrediente la care ma uitam confuza (desi in alte conditii is chiar pretty buna la aceste servicii) si telefoane peste telefoane. E "grele" cu aluatul si crescutul lui. M-am agitat pe langa el de parca nastea careva:)). Totusi rezultatul e chiar bun :> proud of me and mom and Emma. :D.. Nici nu stiu cum a trecut ziua dar a meritat :D. [niciodata nu o sa inteleg cum de ii ieseau atat de buni cozonacii "lu mamaia" :X:*]

*
Mereu mi-au placut sarbatorile, cel putin Craciunul, I am one of the biggest fan of it. Si acum pastrez bradutul pe desktop (btw, 265 de zile :D). Totusi Pastele nu a avut aceasi importanta pentru mine pana acum. Imi aduc aminte cand eram mai mica si stateam in noaptea de Inviere si ma uitam pe geam la oameni cu lumina, ma simteam protejata. Dar acum, as fi un pic ipocrita sa zic ca il Sarbatoresc, probabil ca fac asta din traditie. Nu intru in detalii legate de religie pentru ca e mult de dezbatut. Imi place sa cred ca oameni inca nu si-au pierdut simtul umanitar sau obiceiurile si in niciun caz credinta. Citeam azi articole in care lumea blama alta lume, in care ziceau ca Pastele a devenit "ignorant". Neah, not true. Am intrat in alte epoci si de asta, dar toti pastram in noi esenta. Si conteaza. Nu cred ca trebuie sa tii post (desi e indicat :P) sau sa te duci in "locuri specializate" pentru a vorbi cu Dumnezeu...daca tot zicem si credem ca este peste tot chiar nu mai conteaza restul...desi cum am spus si mai sus e indicat (pt linistea noastra psihica). Cum ziceam, imi plac sarbatorile. De ce? E simplu. Principalul motiv e starea de bine pe care mi-o dau, beculetele de Craciun, pranzul cu mami si sis, caldura lor, zambetele si faptul ca macar acum we are somehow connected. Nu mi-as dori sa fiu plecata de Craciun sau Paste de acasa, pentru ca desi urasc cateodata acest loc tot aici imi e si cel mai bine. Asa ca va doresc un Paste minunat, linistit sau zbuciumat(depinde cum vi-l doriti) si plin de ganduri fericite. Traiti macar aceasta zi asa cum vreti voi! Lasati modernitatile pentru alta data si treziti-va impacati cu toate. Fiti un pic traditionalisti maine...Mai jos sunt 2 linkuri cu obiceiuri de Paste din Romania si din alte tari...:D

Romania: http://www.desarbatori.ro/paste/obiceiuri
Glob: http://www.desarbatori.ro/paste/international

*
Hugzzz si Enjoy ur Easter...Chiar daca nu ascult Julio Iglesias, melodia asta e potrivita pentru seara asta...


Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts