marți, 13 aprilie 2010

99 lucruri despre mine

Uite o leapsa dragutza dar care necesita timp si cunoastere..:))..asa ca inainte sa ma apuc o voi pasa dupa cum urmeaza Calin, Marusia, Roxana, Gazelutsa si la toti cei care sunt interesati... 99 de lucruri, 99 de chestii in 9,9 minute sa vedem daca imi iese [e 11.54 asa ca tb sa termin la 12.03 si 9 secunde:))]

1. Ma numesc Fadwa

2. Si Maria in anumite cazuri

3. Imi place inghetata

4. Si ciocolata

5. Ador diminetile de vara

6. Si ploaia cateodata

7. Mi-ar place sa locuiesc in Londra

8. Si sa vizitez Maroc, Filipine, Columbia, Portugalia si Venezuela

9.  Am probleme cu intarziatul [thanks mR]

10. Si cu trezitul dimineata

11. Sunt rautacioasa rar

12.  Dar mereu imi pasa de tot ce se intampla

13. Ofer increderea si o2a sansa ft repede pentru ca eu cred ca oamenii pot fi buni

14. Iubesc pisicile

15. Dar imi e frica de caini

16. Sunt dependenta de Cafea

17. Si de multe alte vicii:))

18. Si de muzica, [ma schimba total]

19. Prefer serialele in locul unui film...as petrece saptamani intregi uitandu-ma la seriile unui serial

20. Nu imi place viteza cand  nu e necesara

21. As dormi mult timp

22. Ma plictisesc rapid

23. Sunt paranoica si drama queen in anumite momente

24. Imi plac lucrurile facute in a fast mood si bine

25. Nu imi plac surprizele anuntate..nici alea naspa..:))

26. Imi place HRul

27. Sunt ft comoda

28. Nu imi plac certurile, prefer sa "tai in carne vie" si sa trec peste

29. Sunt copilaroasa, generoasa si emaptica

30. Vreau sa invat sa conduc asa cum trebuie fara sa imi mai fie frica de masini:))

31. Nu imi place contabilitatea, mereu gresesc la ea

32. Imi plac desenele animate

33. Comediile si dramele

34. Urasc stilul beletristic, ma plictisesc ft ft repede de el

35. Iubesc marea , as vrea o casutza pe Malul Marii

36. Imi place apusul mai mult decat rasaritul

37. Nu imi place oameni fandositi

38. Ma simt ft bine cu Gasca mea Vesela

38. Ma supar prea repede cateodata dar imi trece la fel de rapid

39. Nu imi plac pozele incognito..le urasc de fapt!!!!!!

40. Ma enerveaza oameni superficiali si care acorda o prea mare importanta hainelor

41. Imi place manichiura frantuzeasca

42. Sunt fana "Negru"

43. Melodiile mele favorite sunt: The Fray's- How to save a life, Coldplay- Viva la Vida, OneRepublic- How to save a life, Placebo- Pure Morning, The Script- Before the Worst, Oasis- Wonderall, Reamonn- Star, GuessWho-Special, Kings of Convenience - I don't know what can I save you from, Muse- Uno, Hysteria, Air Traffic- Shooting Star, Sunrise Avenure- Fairytale gone bad, Bryn Christopher- The Quest, Vama Veche- Zmeu, VST, Vama Veche, Epilog si Trupa Veche Alunec...

44. Nu suport sa stau fara internet sau curent electric

45. In momente tampite ma tund destul de scurt si apoi regret :))

46. Repet sunt comoda

47. Ma cert cu soormea zilnic

48. Nu imi plac cluburile

49. Imi plac trandafiri albi, ghioceii si narcisele:))

50. Parfumul meu preferat e Magie Noire by Lancome

51. Sunt pro Peta si impotriva violentei de orice fel [violenta instiga la violenta =))]

52. Prefer educatia non-formala

53. Urasc gandaci, clovni si orice fel de insecta care bazaie

54. As plec in turul lumii daca as avea bani

55. Cred ca o bauta din cand in cand face bine :))

56. As evada in fiecare weekend  cu destinatia-  mare

57. Vreau sa ii vad pe cei de la Placebo si Muse

58. Nu imi plac pantofi cu toc dar trebuie

59. Stiu sa fac cozonaci, negrese, salate de orice fel, spagheti, alte prajituri, pizza, sarmalute, pireu, gratar si omlete =))

60. Imi place sa pierd timpul  dar nu prea

61. Sunt sagetator :-?

62. Ador cosmeticele, chiar le ador..

63. In liceu tineam cu Dinamo =))

64. Sunt o fire extroverita dar cu accese de timiditate acuta

65. Multa lume a avut probleme cu numele meu, dreacu sa va ia

66.  Singura porecla a mea a fost Furnicuta :))

67. Vreau sa invat 5 limbi straine, am vointa:D

68. Vorbesc cam mult cateodata :-s

69. Am mers pe carbuni incinsi:>

70. I have a thing pentru numele de Alex

71. Nu dorm la perete, nu stau niciodata in mijloc si nu impart patura=))

72. Rad colorat, zambesc mult

73. Cand sunt entuziasmata se vede de la 5 km

74. Am tendinta de a face lucruri stupide

75. Sunt clumsy :))

76. Imi  doresc 2 hamsteri micuti

77. Nu imi plac masinile tip limuzina, prea mari

78. Clachez cand cineva tipa la mine

79. Nu las niciodata trecutul sa fie trecut..bad me

80. Cred ca Beyonce arata ft bine ca femeie :))

81. dar A.J. si Scarlett Johansson au cele mai frumoase buze

82. Imi plac bancurile si emisiunile de diverstisment bune :))

83. Cateodata sunt foarte complicata

84. Cred ca nu ma ridic niciodata la asteptarile mele

85. Am un singur regret

86. Imi plac portocalele, ananasul, ciresele, gutuile, piersicile si pepenele rosu

87. Nu imi plac spanacul si bamele

88. Ador mancarea arabeasca

89. Cand eram mica uram papusile ..yak ..:D

90. Voiam sa ma fac medic chirurg cardiolog

91. Visez sa construiesc un azil de batrani si un adapost pt pisicute

92. Nu prea raspund la telefon

93. In schimb raspund prompt la emailuri

94. Nu inteleg de ce oameni poarta blanuri

95. As vrea sa am un apartament cu pereti albi si mobila neagra/mov

96. Imi place mai mult sa cumpar diverse lucruri pentru casa decat sa imi iau haine

97. Cumpar mici cadouri cand imi amintesc de cineva drag

98. Ar trebui sa fiu mai rezervata

99. Iei, na ca sunt multumita ca am scris 99 de lucruri..:))..


*
Gata...have a very cute day si melodia zilei..:
Activate My Heart by TheProphetBlog



PS: am terminat de fapt in apoape o ora :))

1 comentarii:

Marusia spunea...

:)) ai uitat sa zici ca ma iubesti ;;) puuup!

Popular Posts

Followers

Recent Posts