sâmbătă, 10 aprilie 2010

Ne grabim din nou

5 minute si am fugit. Cum sa plec fara sa imi las gandurile de ieri? Ma rog, de azi:)). Pe scurt, it was fucking nice. Intalnirea cu Be. a fost foarte amuzanta, plina de toate din toate :D. [chiar i-am intrece pe toti la multe :D] si apoi pentru ca a fost ziua Ei, a trebuit sa petrec si cu familia prin Panoramic. Vazusi cel mai ciudat Majorat care semana mai mult a nunta/banchet [erau si profi pe acolo], nimeni nu prea dansa, tipa era Ileana Consanzeana la propriu, muzica se invartea in jurul a 3 genuri: rock, mininaml si latino si era prea linistiti [frumos valsul totusi]. Sus, lumea admira "spectacolul lor" in partea dreapta totusi eu eram prea prinsa in discutii despre literatura, filme, regizori, jazz si lectii de viata. [:>]. It was ma'sa! Somnul m-a prins la 3 jum si am avut si timp de vise, cool :D. So, inainte sa o tai la aranjat... imi e dor de Majoratul meu, de 18 ani, de sentimentul de HAHA pe care il aveam, incepea lumea cumva...

Cam atat, ne vedem la Mare...

*
Melodia zilei:> normal....

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts