joi, 15 aprilie 2010

daily thoughts

E clar. M-au ajuns blestemele :)). Totul a inceput Sambata (almost cliche), cand durerea de masea mi-a stricat cumva ziua si inceputul acestei saptamani. Dupa o criza din aia de "urgente" m-am decis sa ma duc la dentist cu un singur gand "sa dea domnul sa nu mai fie vreo masea de minte". Am ajuns acolo si dupa un control, o chestie s-a ajuns la urmatoarea concluzie: "iti creste o masea de minte jos si cea de sus trebuie scoasa pentru ca a crescut aiurea". Fuck it. S-a dus...ma mai doare un pic. Dar partea funny e ca sunt racita. Deci cum ziceam, m-au ajuns blestemele. Dar imi revin eu>:). Azi am fost foarte matinala, probabil ca intr-o zi normala nu mi-ar fi iesit. Niste verificari ale presei, vicii, fructe si s-au dus 2 ore jum:-<. Acum ar trebui sa ma apuc de multe dar...

*

Voiam sa mai scriu de discutia de sambata cu fetele care a fost o palma pentru iluziile mele. Aveam nevoie de cineva care sa ma scoata iarasi din lumea mea ideala unde totul se poate, chiar daca sunt intamplat multe kkturi. Sincer, Roxana u rock...Avem probleme toate si toate se invart in aceleasi cercuri dubioase. :P. Cand spui stop? Cum incetezi? Cum te abtii? Ce meriti? Cum joci? Cum treci peste? Unde ai gresit? Cum zambesti uitand? etc. prea multe intrebari pentru noi...oricum ajungem la o singura concluzie: Nu a meritat. Totusi nu te poti abtine, pentru ca e in natura noastra. Inconstient ajungem la tot. Constient ne dorim alta pagina. Oricum, e mai bine fara si nu stiu care din noi 4 poate sa o ia de la capat. E mult de munca, remuneratie mica.. nup nu merita..Ce ziceam:P...

*
Ma intorc la a mea raceala, cu o melodie dragutza...a good day...


Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts