joi, 27 mai 2010

Radem, glumim

Vai nu ma pot abtine...=)) Citesc de ceva vreme niste faze ft amuzante legate de Messenger...here u have, dont abuse just amuse, [very very amuse:))]:


"Alexa :Fata ma invitat kata la majoratu lui`..
Ana: Ktzi ani face?..
Alexa: de unde draq vrei s jtiu"


*
"strik2: ba ce ii urasc eu pe'astea
strik2: cu
strik2: "am treaba"
strik2: si niciodata nu zic ce treaba au
strik2: sau daca au .. cine stie ce joc de kkt joaca
strik2: pfff
squitii: lasa-ma ba ca am treaba"


*

"Alexandru Constandachi: mai esti beat ?
Alexandru Constandachi: parinte ?
BUZZ!!!
M@gu: nu e acasa
M@gu: maine vine
Alexandru Constandachi: ;/
Alexandru Constandachi: cu cine discut ?
M@gu: mama
Alexandru Constandachi: baiatul dumneavoastra se masturbeaza !"


*

"[00:02:23] ziceti-mi o adresa tare
[00:02:34] care sa ma impresioneze
[00:02:34] str. cerbului, nr 32"


*
Alex: cum se numesc aia de fac comenzi pe ebay?
an_deea: oameni?"

*
"LG: cum sa scap de o fata enervanta fara sa-i dau ignore?
Goten: zi-i ca esti gay
Goten: ca ai gagica
Goten: ca ai cosuri pe #&%^
LG: :))
Goten: spune-i ca ai fantezii cu babe"


*
ND4Spd: ce drq mai zici mah??
X: aaaaa da chiar bah
X: am si uitat
X: eee ce sa mai zic
X: am inceput sa jok needsfor speed monsoantan
X: :d
ND4Spd: ce sa joci mah?
X: needsforspeed MOSTOANTAR
X: bah nu stiu cum drk sa scrie
X: :))
ND4Spd: most wanted
ND4Spd: =))"

*

=))

1 comentarii:

Marusia spunea...

aaa...de ce n-ai pus si faza cu Rambo?:)):*:*

Popular Posts

Followers

Recent Posts