duminică, 2 mai 2010

memory



Melodia spune tot...


[...I'm addicted to you

De la-nceput ti-am spus ca ai ochii aia
Esti parca trasa dintr-un tablou de Goya
Iar prostii aia,cum zic addicted,nu stiu
Ca in desert de-as fi cu tine as ramane viu
As putea sa-ti fiu chiar fiu
Sa stau in bratele tale pana seara tarziu
Si stiu ca mi-ai spune mereu pe bune
Tu nu ma minti cum face atata lume
Hai spune acum ceva,hai misca-ti buzele
Ma gandesc ca oricum nu-mi accepti tu scuzele
De-ar trece o viata eu nu as putea ca sa te las
Suntem ca o boxa: tu esti inalta,eu sunt bass
Si daca tu ai fi un drog te-as trage pe nas
Si umbra de mi-ai fi te-as urmari la pas
Iar din toate astea tot nimic n-a mai ramas
Ca am cautat odata si inca stau retras.

I'm addicted to you
You're my addiction

Deja am spus prea multe
Sau sa continui?
Dar nu vreau prea mult ca sa te chinui
Pe strofa a II-a te-am gasit sau poate eu tot caut
Si as putea sa jur ca eu sunt bun ca nu ma laud
As vrea ca sa te-aplaud, dar n-aud
Tu m-ai lasat in offside iar eu cer fault
Deci caut si tot nu gasesc dar imi zambesti
Uneori am crezut c-o faci doar ca sa ma prostesti
Eu n-ascult povesti, nu e nevoie sa ma cuceresti
Sunt prada ta
Si partea buna e ca inca nu stiu strada ta
Si nici tu n-o stii pe-a mea
Ca ne-am fi intalnit cumva
Candva, o sa te-ntalnesc,m-ajuti?
Nici tu nu esti ca ele, nici ca mine nu sunt multi
Unii ajung carunti si tot pe tine te cauta
Dar tu ma gasesti pe mine cand lumea m-aplauda

I'm addicted to you
You're my addiction...]


1 comentarii:

Marusia spunea...

:X iubesc melodia asta:X puuuup!!

Popular Posts

Followers

Recent Posts