joi, 6 mai 2010

L.m.L.

Imi pierd interesul. Dap, se intampla...Zilele trec fara niciun sens sau cu prea mult sens. Oameni se schimba, acuza, abuza, uita, distrug, construiesc, mint, se lauda, se desconsidera, profita. Nimic nou. Ce ma uimeste pe mine e cum diferenta sta in timp. Nu in atitudine, nu in gesturi nici macar in vorbe. Ci in timp, pentru ca restul e relativ. Un minut transforma. Cateva clipe iti decid miscarea. Si o secunda schimba ieri in azi. Cum ziceam, diferenta sta in timp.

*
Azi am avut parte de un eveniment total aleatoriu si prost pus, dupa mine. Îhî, cursul festiv. Dragutz, nu am ce zice dar sentimentele ca termini ceva erau puse in umbra de vestimentatie si etalarea [singurului lucru care imi place] tocii. In rest, "parinti" fantastici, surori si verisoare total mandri. [Thank you guyzzzzz for making this day special].

*
Trecand peste statusul sentimentelor, imi pierd interesul...nu e o relatie deloc de win-win...si cum ziceam "u hear, but u dont listen"...

Cam atat, noapte buna...si melodia zilei...


Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

Marusia spunea...

>:D<

si o dedicatie speciala:
Oooo dragostea, Iubi iubi iubirea
Oooo dragostea, Iubi iubi iubirea

Hardcore:
Iubi iubi iubirea
Iubi iubi iubirea

=))
:*:*:*:*

Idei.Fapte.Efecte. spunea...

ia-ma iubito departe=))))

doamne, sa moara bibi daca asta nu e mai cunoscut ca morandi:))

:*:*

Popular Posts

Followers

Recent Posts