vineri, 21 mai 2010

not the week

...ha ha ce gluma buna. Rad. Da, nu prea! Saptamana asta a fost...a fost ceva. A inceput bine dar s-a stricat pe parcurs. Nu-i bai! Se rezolva. Langa un pahar de vin si melodia "favorita" pusa pe repeat [si cand zic favorita, nu e dar ai facut-o tu sa fie adevar] imi rememorez momentele importante. Daca ar fi sa fac rezumatul in stilul meu ar iesi:

"nopti nedormite. examene. bune.rele. cursuri festive. irascibilitate. scaderea sentimentelor. impresii gresite. sentimente de "stalker" la un moment dat. fluturasi. conflicte interioare. plictiseala. aberatii. bani cheltuiti. prea mult. oboseala. nu meriti gen. agatare. pierdere. "

Dar totul a fost salvat de M., de minutele in care totul trebuia sa fie perfect. Si a iesit asa. Cel putin acum. Ne-am mai unit un pic. Si recuperam totul. Love u little hon:*.

*

In alta ordine de idei, foile iau viata, sub loviturile unui xerox amarat. Totul devine din ce in ce mai rapid iar eu nu mai am timp sa ma mai gandesc la...tot. Glumele, jocurile, tachinarile, lipsa increderii devin inutile si dureroase. Nu mai am timp sa ma joc. Imi repet si continui. As inchide capitole dar nu pot, revin si le vreau revenirea. Tanjesc dupa momentele de solitudine. Dar nu mai sunt suficiente. Nevoile se schimba, acoperirea lor presupune mai mult efort din mai multe parti. Nu mai suntem copii dar nici adulti. Nu e perioada de tranzitie. E doar perioada in care ne complacem in situatiile aberante in care ne punem in mod idiot sperand ca pana mea, se rezolva de la sine. Dar nu. Ne bantuie si o acoperim, cu ignoranta, cu necunoscut. Vreau si eu adevar si curaj! Le cer, dar eu nu le arat. Probabil pentru ca stiu ca in momentul ala totul va fi pierdut. Si nu sunt inca pregatita. Nu si nu si iar nu. Dar da. Nu. Gata...

*

Va doresc un weekend placut, plin de concret.

*

Asculta mai multe audio Muzica

...and you know i could use somebody ... someone like you...
...someone like you and all you know and how you speak...
...countless lovers undercover of the street...
...i hope it's gonna make you notice..



0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts