marți, 4 mai 2010

Mai, Luni

Nu am mai scris de mult ce simt, ce cred, ca vreau...probabil pentru ca am trait cu speranta ca s-a schimbat, ca va fi mai bine. Ieri m-am trezit din visare, cu greu dar m-am trezit. Am 21 dar nu se vede in anumite relatii, inca ma simt ca un copil ratacit dar imi revin. Nu mai vreau sa pun pe nimeni pe primul loc in viata mea. Am invatat, on the hard way, ca tu iti esti cel mai mare dusman, ca tu te impiedici de tine asa ca nu mai vreau sa stau in calea a ceea ce cred, ce simt si sa ma comport dupa regulile altora. Sa ma cenzurez pentru ca sa nu care cumva sa presez pe careva. Sa renunt la anumite drepturi doar pentru ca nu e nimic stabil. Nu, nu, nu, nu, nu. Nice, am invatat sa zic nu:)) [gaselutso :*:*:*]. Urasc sa ma tin dupa persoane, sa stau sa astept firimituri ca sa pot sa imi construiesc fericirea . Un alt moment care m-a marcat ieri [ca se pare ca Luni chiar incepe totul] a fost sa revad o persoana ca nu mai da 2 bani legati pe "trecut"..ai uitat nu, ca I was there for u si as mai fi fost dar te-ai decis sa iti muti pionul cu 2 casutze mai in "spate"? Nu sunt cea mai matura sau corecta persoana, dar mereu am avut intentii bune [si stii asta;)].

*

Astept cu nerabdare jumatatea lunii Iulie, astept visand 8->, astept sa scap de dependenta asta si cred ca ai avut dreptate pana la urma:))).

*
O zi buna si o melodia zilei


Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts