luni, 17 mai 2010

Thanks to u...ye ye to u;;)

Zile nebune. Dar le ador. Imi plac cand incep undeva la 6 dimineata cu soare si o cafea rece, cu muzica sau doar in liniste, cu sperante sau planuri. Imi place cand ziua frumoasa incepe Luni si lucrurile se imbunatatesc din clipa in clipa. Vantul sterge soarele dar mi-l lasa mie cumva prin secundele din zori. A fost o zi buna, corect. Dar seara a fost si mai draguta. Imi plac discutiile aleatorii pe subiecte "incendiare", gen "el si ea", "el versus ea". Nu o sa comentez aici pentru ca deja avem un intreg articol pe baza asta [R. u rock!]. In schimb mi-a placut parerea cuiva si imi place sa vad ca inca mai exista baieti care se intorc un pic la "traditional" si inca pastreaza anumite lucruri pure [sper ca asa e:D si nu a fost doar o parere]. Dap, ma intriga lucrurile de genul si cred ca as putea sa discut pe teme de genul mult timp...putem sa filozofam chiar...:D...nu accept in schimb, sa se dea vina pe un intreg sex pentru incapacitatea cuiva de a sustine o relatie matura [suna mai bine in engleza, copyright Klin] . Sunt pro si contra multe...dar acum imi doresc conversatii nebune alaturi de o alta cafea, noi provocari si limite de atins. E asa de bine ca in sfarsit am gasit forta necesara pt a ma redeschide asa ca aducem un pic entuziasm, ceva reusite si putina nebunie ca sa o scoatem la capat.

*

Noapte buna si o zi faina maine :*


Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts