vineri, 14 mai 2010

Adunam

*Oameni. Multi oameni. Fericire. Absurd. Alcool. Tigari. Rosu. Cuba. Totul latin. Vibratii. Mult bass. Dorinte. Noroc.  Mira me. Amintiri. Trist. Stergem. Inceput. Dar sfarsim. Examene. Stergem. Zambete. Altcineva. Asteptari. Degeaba. Fum. O lumanare. Forfota. Fetele mele. Si Klin. Cristinutsa doarme [..] Pana in ultimul moment. Si dupa. Rafaga. Zornaim in liniste. Sau galagie. Cuvinte aiurite. Nu pot.  Te uit. Acum. Sau altadata. Acum. Nu. Ganduri fugite. "te iubesc". Amuzant. Razi! De ce nu razi? Schitele unor relatii. "Face" sens. Da, nu prea. Trecem. Lamai. Si mentol. O cutiuta rosie. Pierduta. Si eu. Cautam, nu-i bai. Vineri, maine. Ritm. Nu toti. Nici eu. Incredere. In tot. De la un pas la...tot. Mi-e dor. Ne plictisim? Si atunci? Oprire. Acum [..] E a2a zi. Putin ametita. Dar ne revenim. E bine. Mergem. Nu acum. Rad. Mira.*

*

Si pentru ca ieri mi-am adus aminte de niste timpuri...melodiile urmatoare le sunt dedicate:


Asculta mai multe audio Muzica

^

Asculta mai multe audio Muzica

^

Asculta mai multe audio Muzica

o zi faina;;)

PS: i do love this post...:Xhttp://marusia-butterflyeffect.blogspot.com/2010/05/reverie.html ]

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts