duminică, 10 august 2014

Acum si mereu!

Te iubesc pentru ca:
esti al meu
m-ai fermecat din prima clipa
te-am asteptat
ai cel mai frumos zambet
si cei mai frumosi ochi
esti inalt
iti place baschetul
si joci si foarte bine
esti rational
si bland
iti tii promisiunile
si m-ai tinut treaza timp de un an jumatate
distanta a fost un mic impediment
si functionam oricum ar fi
avem "our city lover"
si melodii cu suflet
mi-ai adus maimutele
ma suporti si cand sunt imposibila
vii si ma iei de la gara, oricat de tarziu ar fi
si imi aduci si un Kinder
putem fi sarcastici amandoi
esti obsedat dupa ordine
si ma suporti cu dezordinea mea
esti punctual sau erai cel putin :))
ca mi-a dat cel mai frumos inel de logodna
suntem mereu pe aceiasi linie
avem incredere
am realizat tot ce ne-am propus
ma saruti in fiecare dimineata chiar daca eu dorm si seara inainte de culcare
nu poti sa dormi daca sunt suparata si ne rezolvam problemele si la 4 dimineata
suntem independenti dar linistea ne-o gasim doar daca suntem impreuna
esti calm
ai principii puternice
te fastacesti cateodata
ai orientare spatiala
si logica incredibila
esti puternic
si romantic
nu esti picky
esti foarte tolerant
ma tachinezi
avem "matching tattoos"
esti ambitios
si amuzant
incredibil de destept
ma sustii
si imi vrei binele
ai grija de mine cand sunt bolnava
si imi faci cele mai frumoase surprize
avem aceleasi planuri
faci cea mai buna cafea
si mi-ai invatat toate obiceiurile
ma completezi
ma bati la aprope orice joc, dar nu ma las..
stiu tot ce iti place
daca pleci si nu ma suni cand aterizezi, ma panichez asa tare
vrei o familie
esti persoana cu care ma trezesc si adorm in gand.
esti tu!

Te iubesc nu pentru ca esti perfect ci pentru ca esti ideal pentru mine!








0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts