vineri, 12 septembrie 2014

DordeVara

E inca soare, inca simt ca e vara, e bine. Vreo 2 saptamani am trait fara prea multa notiune a timpului, si mai bine. M-am trezit dar inca visez cu ochii deschisi la urmatoarea vara, bun bun. Imi canta in minte, jucaus, I want to break free, one of these days. 

Am vazut si marea si somnul dulce fara alarma si mi-am baut si BB-ul la apus pe un nisp rece. Am avut (si mai vreau) acea rupere de tot, fara alte planuri, doar ochii, marea, visele si linistea. Ne intoarcem incet aici, in prezent, cu emotii, cu treziri abrupte si dor de nepasare. E doar o alta vara sfarsita nostalgic, ratata voluntar. 

One thing though,am realizat ca nu ma pot plictisi de timp liber si nici satura de mare, nici de o noapte calda, rasete sau faptul ca "maine nu avem niciun plan". A fost si mai bine cand am realizat ca emailul si Facebook-ul nu imi sunt vitale, si ca pot trai linistita fara ele. La intoarcere, le-am limitat... nu mai vreau haos creat aiurea. 

Numai bine, ne intoarcem la basics. Ne concentram pe relaxare, idei nastrusnice si noi orizonturi. Nu e nimic mai fain decat sa ma trezesc si sa stiu ca azi va fi 100% cum vreau eu fara alte dependente. 

Vreau sa nu mai masor timpul, banii, lucrurile, drumurile sau oamenii, sa nu imi fie dor sau regret, sa simt ziua libera si noaptea zambet, sa aducem un strop de copilarie in prezent si sa cautam constant momentele complete. 

 Vreau din nou sa fie vara, un fel de re-run daca se poate :-D .





0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts