joi, 9 septembrie 2010

ULM





*


De ce?Pur si simplu de ce? Simt ca ma indrept spre nicaieri, cu pasi mici, cu zambete rupte ma apropii... Zilele au inceput sa isi piarda sensul, pentru ca ma invart intr-un cerc imaginar trasat atent de greselile trecutului. Respiratia devine tot mai greoaie, sentimentele se amesteca in viteza,  timpul incetineste iar clipele devin eterne. Nu astea, nu acum. Nu e momentul, ai rabdare, continua! Cuvinte proaste....cuvinte spuse noaptea..




Refuz, zic nu, ma mint ca poate intr-o zi o sa ma trezesc si o sa fiu alta, o sa deschid asa cum trebuie povestea si o sa traiesc doar pentru ceea ce vreau, merit si ma merita. Nu stiu cand o sa te trezesti si o sa realizezi ca alegerile au fost gresite, ca actiunile au fost lase si ca in loc sa risti si sa construiesti un lucru bun ai dat inapoi orbit de ganduri trecatoare. 




E un pic cam ciudat cum totul devine fad si ne prindem in alte jocuri ale altor persoane. Ne salvam cu greu si iesirea pare de negasit. Drumul intr-adevar are doar un singur sens iar "marsarierul" ar trebuii sa iasa din calcul. Dar cum algoritmul nostru e cateodata gresit, dam inapoi si dam inconstient fara sa realizam ca realitatea noastra ne-a depasit si e goala. Asa cum sunt si eu. M-am intors din multe motive; stupide, valabile dar ireale la sfarsit. Raportul e ambiguu, ratiunea e inlocuita de afectivitate iar continutul e de forma. Interpretabil in esenta, stau in acelasi loc, nereferindu-ma la el propriu zis, pentru ca vreau si sper ca se va intampla un miracol. Luat statistic, cred ca sunt sanse mai mari sa castig la 6/49 decat sa se intample acel miracol. Tot ce imi mai ramane, e sa incep sa caut adevarul si sa imi revin, pentru ca aprecierea nu se va realiza si nici nu mi se va intampla totul doar pentru ca merit. Suna agresiv sa zic ca lupta e a mea si ca am ales sa invat pe partea mai grea dar asa e... cateodata e nevoie sa te fortezi un pic, sa te arunci, sa ai coloana si sange in cojones pentru a scapa de acea parte care te tine bine infipt aici. Nu e de mine, eu plec inainte...


*


Melodia serii...[un pic tragica:))] 





*

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts