miercuri, 29 septembrie 2010

Fara ploaie...





*


       Niciodata nu mi s-a parut mai deprimanta ploaia decat in seara asta...Ceea ce candva imi spala emotiile, in seara asta mi le-a acoperit cu un sentiment de coborare. E greu in tot intunericul sa gasesti acea bucatica de lumina care sa te transpuna intr-o stare de bine. E greu sa gasesti iesirea in toata confuzia creata. Nu imi place cand nu stiu cum sa reactionez, cum sa fiu eu dar nu eu, cand merg pe apa cuprinsa de teama ca din moment in moment o sa ma cufund si o sa ma uit. Secundele trec, scenariile se cladesc atent cu scopul de a ma darama iar clipele de dupa transforma minutul de fericire in instabilitate...


      Cum e sa iti calculezi orice pas? Cum e sa te gandesti la absolut orice miscare? Cum e sa vezi inevitabilul inainte de dezastru? Cum ar fi sa castigi de fiecare data? Ar fi un joc de sah, total tehnic, absolut previzibil. Si daca mie mi-ar placea previzibilul? Si daca macar o data as prefera sa stiu si sa fiu sigura decat sa ma las dusa de val? Si daca azi nu vreau sa mai risc? S-ar pierde tot? As incheia totul inainte sa incep? Sau as castiga tot dintr-o singura miscare? 


      Cate intrebari, cate pierderi, cate complicatii, cate pauze... Le adoram, le imbinam cum voiam eu, le puneam pe masa cand aveam eu chef. Dar ploaia le-a stricat... Le-a schimbat, si au devenit total respingatoare! Urasc ploaia, ma duce intr-o stare dubioasa, in care totul pare inaccesibil si gandurile se transforma intr-un mod continuu si aleator...


Dar azi nu mai e vara...acum e toamna si e altfel...


*


Melodia serii...




While I had from the sun
It's better if you don't understand
Cause you wont know what it's like
Til you try
You know I've been waiting on the other side
And you, all you gotta do is cross the line
I could wait a whole life time
But you just gotta decide


*


0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts