vineri, 26 februarie 2010

pieces of days



Imi plac diminetile, chiar daca urasc sa ma trezesc devreme. Imi dau un sentiment de "live the moment". Imi plac mai mult cele insorite. Au acel ceva. Pot fi perfecte. Sunt unice.

...

O ultima gura de cafea si plec. 10 ore. Si azi va fi despre perfectiune.

...

O..what i did was so wrong, but so wrong! Sper ca o sa merite! :(.

...


E deja maine. Dar a fost o zi faina, in ciuda vremii de la ora 10 si miile de lucruri care trebuiau facute. Telefoane, emailuri, discutia cu nenea "inteleptul" manager de la BRD si zambete in incercarea de a obtine ce trebuia. Emma, u rock! Being high and low de n'j de ori! Ieri a fost un cocktail de sentimente trait rapid, terminat rapid. Imi lipseau stresul de a face totul pe ultima 100 de m si presiunea din partea "sefului".

...

Dar azi, va fi mai putin dar la fel de intens. I should go. Emma should kill me.

...

E aproape 6 si desi imi propusesem sa ma odihnesc finally, nu prea a mers. Grey's Anatomy e de vina (desi is la a3a vizionare a seriilor @-) ). Asa ca ma apuc de curatenie si de o seara a fetelor. Karaoke part II. Sper sa fie la fel de amuzant ca data trecuta. Imi doream sa scriu despre "perfectiune" dar ideile au disparut odata cu cheful. Again, dau vina pe vreme. It was dark and wet. In a bad way. Pisi, "spring" it up for me! Anywho, ma intorc la ale mele treburi si las blogul pe maine, cand sper ca voi putea discuta despre macar una din miile de idei ce imi trec prin minte. Aaaaaa...:))...2 fun for 1 :D...

...

Melodia zilei...

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts