miercuri, 24 februarie 2010

e din alea..

Am inceput perfect. Nemaipomenit chiar.

...

Cum ziceam si mai devreme (in schitza stearsa aiurea) imi plac cuvintele. Imi place ca poti sa te ascunzi in spate lor sau din contra sa iti ofere o libertatea mai mare. Imi place ca fiecare intelege ce vrea si isi creaza mii de scenarii in cap. Deja dupa citirea lor, unii s-au decis daca iubesc/urasc acea persoana. Imi plac cuvintele pentru ca sunt relative. Pentru ca in fond, viata e relativa (Gracias Albert). Relativitatea e ceva de baza pentru mine. Mi-a luat ceva timp sa inteleg ca nimic nu e etern si se poate schimba in cateva secunde iar asta m-a facut sa iert mai usor anumite persoane si sa incetez sa mai judec dupa "impresiile" lasate. Un exemplu dragutz are fi MamaRusie dar e mult de relatat...

...

2 carti faine de HR imi fac cu ochiul. Nu acum. Nu maine. Nu imi gasesc cheful de a mai citi in ultima vreme. Desi aveam ca scuza ca nu am timp, acum am dar lipseste cheful. Iar lista cu carti de citit anul acest e mare. De fapt toata lista de "to do 2010" e mare, iar prioritizarea hiberneaza. Iar e haos. Nici macar eficienta nu mai sunt. Cred ca sunt intr-o continua vacanta "pe partea profesionala". Vreau, sper, cred dar raman concepte. Imi fac planuri dar raman idei. Cum ziceam e haos. Imi trebuie un sistem de Self Management mai bun si ceva de Revenire a Pasiunii I. Din "alea grele".

...

Legat de sentimente, mi-e dor. Mi-e dor de AIESEC, de zilele lungi in care doream sa termin cu AIESEC dar a2a zi ma intorceam cuminte la/in el :D, de sedinte, de sentimentul "cum si cand dracu o sa termin", de LTS Spring 09, de TM. Si mi-e dor de Ea (de ritualul nostru de seara), de Marru si de Cza (Btw, sora mea plange dupa tine :(). Dar mi-e si mai dor de Vara si de Mare. Azi nu mai dau vina pe nimeni, nu ma mai agit pentru nimeni si in niciun caz nu mai vreau sa aud de multe persoane pentru ca it's over. Nu mai vreau sa caut oportunitati pentru a ma agata de parti triste din trecut. Nu mai vreau sa "reincalzesc supa". Nu merge. Sunt optimista si sper ca le va fi bine tuturor si ca vor reusi ce noi nu am reusit si ca tot ce s-a intamplat e bazat pe un motiv. Succes!

...

Spre incheiere, imi doream un nou blog pentru ca era timpul sa schimb ceva in cuvintele mele. Nu e un jurnal, nu e o autobiografie, e doar o relatare a ideilor zilnice si continuarea lor. Finally, pentru MamaRusie cu dedicatie: http://www.cafeneaua.com/nodes/show/2412/cateva-motive-pentru-care-iubim-femeile-de-mircea-cartarescu/1

Iar melodia zilei...



2 comentarii:

Marusia spunea...

Uuu..welcome! I've been expecting you :)) muchas gracias pentru dedicatie. U sure did made my day brighter ;;)love you:*:*:*:*

P.S. Fac un toast pentru inceputuri mirobolante!:D

Idei.Fapte.Efecte. spunea...

asa:>.. bring it on >:)

Popular Posts

Followers

Recent Posts