duminică, 16 ianuarie 2011

Intrebari retorice



Cum te obisnuiesti?
Cum e cu rabdarea?
Cum faci timpul sa treaca repede intre intervale?
Care e limita?
Unde e manualul de instructiuni?
Cum contracarezi efectele adverse?
Cum acoperi clipele goale?
Cum dai sens serilor?
Ce faci cu orele moarte?
Unde te opresti?
Cum continui?
De ce continui de fapt?
Mergem inainte, asta e singurul raspuns....


*
*





...Nu ştiu cine a zis
De un posibil abis
În care el şi ea se aruncă
Astăzi simt cumva că numai 
Dragostea ta e pentru mine
recunosc
Nu ştiu cine-a greşit
Nu ştiu cine-a iubit mai mult
Mâine sigur o să-ncerc să te 
iubesc mai mult ca ieri
Şi dacă, poate n-ai să mă crezi
Mi-e dor de tine,

Încearcă şi ai să vezi
că ţin la tine.

Sunt nopţi fără tine
Seri întregi încerc să te găsesc
Sunt nopţi fără tine, draga mea!



Nu ştiu cine a zis
Că cerul poate fi atins
Trebuie să ai răbdare
Într-o zi a venit
Destinul mi-a dăruit
Un curcubeu
Aş putea să-ncerc să urc încet,
încet către tine
Şi-n ziua ce va veni
Tot mai mult voi iubi
Căldura ta
Şi poate , dacă n-ai să mă crezi
Mi-e dor de tine,
Încearcă şi ai să vezi
Că ţin la tïne....

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts