marți, 12 aprilie 2011

11.04.2011

Azi am inceput un nou capitol, am scris deja cateva pagini si am rupt altele. Azi am rezistat cu brio la prima durere de cap fara scapare. Ma bucur ca am incheiat un volum si ca am lasat acolo oameni de care sper sa nu ma mai impiedic prea curand. Nu il neg, il accept timid sperand sa ma bucure cumva in totalitate. Azi m-am simtit completa si plina de goluri. Azi am invatat ca exista oameni excelenti in ceea ce fac, pasionati, entuziasti, care se bucura de un cod si de un "form" mai mult decat orice. Azi am invatat ca exista prieteni si atat. Azi am mers pe un drum lung dar mi-a placut. Cifre, statistici, planuri, ganduri mari. Dar ieri...Ieri am invatat ca despartirile sunt grele, lipsite de umor si pline promisiuni. Ieri am realizat ca increderea intr-o persoana reprezinta doar o simpla "unealta" pentru ea.


*


Nu imi place cum reactionez in anumite momente, am lipsuri mari, o atitudine care enerveaza in clipe dar mereu am stiut si am demonstrat ca atunci cand dau, dau tot si ma astept sa primesc minimul de respect in acele momente. Poate nu a fost cea mai buna metoda sa "zic adio" unei prietenii dar nici sa o continui fals si prost. Decat sa traiesc in negare prefer sa las stalpul dupa care ma ascund uneori si sa ma decid ca continui fara acele lucruri care ma deranjeaza. Daca dovezile si promisiunile au fost doar ca sa fie atunci cred ca cel mai corect ar fi sa nu se insiste si sa se minta sperand ca poate persoana "nu s-a prins". Nu mai exista ieri "aici" si maine "acum"...or are you fully in or are you fully out... si pentru moment s-a decis, deci fara scuze penibile si intrebari retorice. Normal ar fi sa iti asumi decizia, rolul murdar pe care l-ai jucat si sa te sustragi fara insistente care s-ar putea termina urat. Asa ca "enjoy;;)"


*
Acum ca e bine, noi suntem bine (:x m.o.a.o.), ele sunt bine...o alta zi ma asteapta si ma entuziasmez ca un copil cand vede cadoul dorit...va fi greu dar se va merita!


*


Smile until the end and beyond because it's awesome even when it's not!


*





*


L.I.B:*:*:*
*

0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts